Monday, April 7, 2025

MultiBank Group تفوز بجائزتي "أفضل وسيط لحماية أموال العملاء" و"أفضل حل للتداول الاجتماعي" في معرض Money Expo Mexico 2025

  (BUSINESS WIRE)--حصلت MultiBank Group، أكبر مؤسسة للمشتقات المالية في العالم ومقرها دبي، على لقبين مرموقين في معرض Money Expo Mexico 2025، الذي عُقد يومي 26 و27 فبراير: "أفضل وسيط لحماية أموال العملاء" و"أفضل حل للتداول الاجتماعي".



يعد معرض Money Expo Mexico أحد أكثر الأحداث المالية تأثيرًا في أمريكا اللاتينية، حيث يجمع قادة العالم في مجال التداول والاستثمار والتكنولوجيا المالية لاستكشاف أحدث التطورات في الأسواق المالية.


يسلط التقدير المرموق الذي حصلت عليه MultiBank Group في معرض Money Expo Mexico الضوء على التزامها الراسخ بالتميز التنظيمي والابتكار التكنولوجي والحلول التي تركز على العملاء.


تعليقًا على الإنجاز المزدوج، قال ناصر طاهر، مؤسس ورئيس مجلس إدارة MultiBank Group: "إن الحصول على جائزتي "أفضل وسيط لحماية أموال العملاء " و"أفضل حل للتداول الاجتماعي" في معرض Money Expo Mexico 2025 هو تأكيد قوي لقيمنا. تعكس هذه الجوائز تفانينا في حماية أصول عملائنا بأعلى معايير الشفافية والتنظيم، مع تقديم منصات مبتكرة تُقرّب مجتمع التداول من بعضه البعض. كما يحتفي هذا التقدير بالجهود المتميزة لفريقنا المكسيكي، الذي يواصل تجسيد رؤيتنا العالمية من خلال التنفيذ المحلي ".


تواصل MultiBank Group وضع معيار للثقة والابتكار في الصناعة المالية. تسلط جائزة "أفضل وسيط لحماية أموال العملاء" الضوء على الأساس التنظيمي القوي لمجموعة MultiBank Group والتزامها بحماية أصول العملاء من خلال فصل الأموال في البنوك من الدرجة الأولى، مما يضمن أعلى مستويات الأمان والشفافية.


وفي الوقت نفسه، تحتفل جائزة "أفضل حل للتداول الاجتماعي" بمنصة الجيل التالي الديناميكية لمجموعة MultiBank Group، والتي تُمكِّن المتداولين المخضرمين والطموحين من التواصل والتعلم والنمو من خلال الميزات التفاعلية التي يحركها المجتمع.


مع أكثر من مليوني عميل في أكثر من 100 دولة وحجم تداول يومي يتجاوز 18.1 مليار دولار، تواصل مجموعة MultiBank Group توسيع وجودها العالمي مع الحفاظ على سمعتها المتميزة في جميع جوانب التداول والخدمات المالية.


حول MULTIBANK GROUP


 MultiBank Group، التي تأسست في كاليفورنيا، بالولايات المتحدة الأمريكية في عام 2005، هي شركة عالمية رائدة في مجال المشتقات المالية، وتخدم أكثر من مليوني عميل في 100 دولة، وتفتخر بحجم تداول يومي يتجاوز 18.1 مليار دولار. تشتهر مجموعة MultiBank Group بحلول التداول المبتكرة والامتثال التنظيمي القوي وخدمة العملاء الاستثنائية، كما تقدم مجموعة من خدمات الوساطة وحلول إدارة الأصول. يتم تنظيمها في خمس قارات من قِبل أكثر من 17 من السلطات المالية الأكثر سمعة على مستوى العالم. توفر منصات التداول الحائزة على جوائز لدى المجموعة ما يصل إلى 500:1 من الرافعة المالية على مجموعة متنوعة من المنتجات، بما في ذلك الفوركس والمعادن والأسهم والسلع والمؤشرات والعملات الرقمية. حصلت MultiBank Group على أكثر من 70 جائزة مالية تقديرًا لتميزها في التداول وامتثالها التنظيمي.  لمزيد من المعلومات، قم بزيارة الموقع الإلكتروني لمجموعة MultiBank Group.  


إن نص اللغة الأصلية لهذا البيان هو النسخة الرسمية المعتمدة. أما الترجمة فقد قدمت للمساعدة فقط، ويجب الرجوع لنص اللغة الأصلية الذي يمثل النسخة الوحيدة ذات التأثير القانوني.


صور / وسائط متعددة متوفرة على :https://www.businesswire.com/news/home/20250404064983/en


 



الرابط الثابت

https://www.aetoswire.com/ar/news/54233449a-1


جهات الاتصال

mohammad.shakfeh@multibankfx.com

 00971585754191


 


 المنشور السابق

Amazfitتُعلن عن إطلاق ساعة Bip 6 الذكية: ساعة ذكية للمهام اليومية ولكل لحظة


Center for Disease Analysis Foundation تمنح الجولة الثالثة من المنح لبرنامج CDAF Relink

 لافاييت، كولورادو - السبت, 05. أبريل 2025 أيتوس واير





(BUSINESS WIRE)-- بناءً على التقدم المحرز في الجولتين الأوليين، يسر برنامج Relink التابع لمؤسسة مركز تحليل الأمراض Center for Disease Analysis Foundation ‏(CDAF) أن يعلن عن تمويل قدره سبعمائة واثنين وثمانون ألف دولار أمريكي للجولة الثالثة من الحاصلين على المنح. المنظمات الست التالية مستفيدة:



برنامج CDAF Relink دخل عامه الثاني من التشغيل. تم تمويل هذا البرنامج بمنحة قدرها ثمانية ملايين دولار من برنامج Relink التابع لشركة Gilead Sciences (بورصة ناسداك: GILD)، وهو يمثل حاليًا أكبر جهد عالمي لإعادة ربط الأفراد المصابين بفيروس التهاب الكبد الوبائي سي (HCV) والتهاب الكبد الوبائي بي (HBV) الذين تم تشخيصهم ولكن لم يتم علاجهم بالرعاية الصحية. هذه خطوة حاسمة نحو تحقيق أهداف منظمة الصحة العالمية للقضاء على التهاب الكبد الفيروسي لعام 2030 في الولايات المتحدة. تم إحراز تقدم كبير نحو القضاء على المرض في العقد الماضي. ومع ذلك، فإن زيادة عدد المصابين بفيروس التهاب الكبد الوبائي سي الذين يكملون العلاج ويتم شفاؤهم، أو المصابين بفيروس التهاب الكبد الوبائي بي الذين يتم الاحتفاظ بهم في الرعاية لا يزال يمثل تحديًا.

"في حالة فيروس التهاب الكبد الوبائي سي، تعتبر العديد من البلدان ذات الدخل المرتفع مثل الولايات المتحدة من أوائل المتبنين، أي أنها كانت في الخطوط الأمامية لتشخيص وعلاج فيروس التهاب الكبد الوبائي سي"، كما أشار Homie Razavi، العضو المنتدب لمؤسسة CDA Foundation. "ومع ذلك، ونتيجة لأنظمة إدارة المرضى المجزأة، فإن العديد من الأفراد الذين تم تشخيصهم لا يستطيعون المتابعة. من الممكن أن يكون أكثر من نصف السكان الذين يُعتقد أنهم تم تشخيصهم ولكن لم يتلقوا العلاج، يتلقون الرعاية بالفعل في مكان ما أو قد توفوا. بالإضافة إلى ذلك، غالباً ما تمنع القيود التنظيمية والقانونية المنظمات من الاستفادة الكاملة من المرشدين المرضى للتواصل مع المجتمع وربط الأفراد من الفئات المعرضة للخطر بالرعاية المناسبة. ومع ذلك، فإن تنفيذ برامج مناسبة ثقافيًا ومبتكرة تلبي احتياجات المرضى في نقطة حاجتهم من المؤكد أن يحسن إعادة الارتباط بالرعاية".

ويعتقد Fundisani Mangena، الرئيس التنفيذي للعمليات في First Choice Primary Care، أن المبادرة سيكون لها تأثير دائم على رفاهية المجتمع الذي تخدمه منظمته. وقال: "يدعم هذا التمويل مهمتنا لتحسين النتائج الصحية من خلال سد فجوات العلاج وضمان حصول المرضى على رعاية تغير حياتهم في الوقت المناسب". وقالت الدكتور Tuesdae Stainbrook، الحاصل على درجة الدكتوراه في تقويم العظام وماجستير الصحة العامة، والمحقق الرئيسي في شركة TruReach Inc، وهي مستفيدة أخرى: "لقد قطعت العلاجات والأدوية شوطًا طويلاً". "ستساعد هذه الأموال في كسر الحواجز التي منعت المرضى من المشاركة في الرعاية عند التشخيص".

 سيُفتح باب تقديم المقترحات للدورة الرابعة والأخيرة في سبتمبر 2025.ستعطى الأولوية للمقترحات المقدمة من وكالات الصحة الحكومية وشركائها. لمزيد من المعلومات، ترجى زيارة https://cdafound.org/relink أو الاتصال ببرنامج CDAF-Relink على relink@cdafound.org.

 حول Center for Disease Analysis Foundations

CDA Foundation هي منظمة غير ربحية تسعى إلى المساعدة في القضاء على التهاب الكبد الفيروسي بي وسي على مستوى العالم بحلول عام 2030 من خلال تزويد البلدان في جميع أنحاء العالم ببيانات وبائية موثقة، ونماذج عبء المرض والتأثير الاقتصادي، واستراتيجيات التدخل الذكية، والوصول إلى التشخيص والعلاجات بأسعار معقولة، والتمويل المبتكر، والشراكات لتبادل المعرفة للقضاء على هذه العدوى القاتلة. وهي تعمل مع أكثر من 110 دولة حول العالم و26 ولاية أمريكية في برامجها للقضاء على التهاب الكبد الفيروسي. يقع المقر الرئيسي لمؤسسة CDA Foundation في لافاييت.

إن نص اللغة الأصلية لهذا البيان هو النسخة الرسمية المعتمدة. أما الترجمة فقد قدمت للمساعدة فقط، ويجب الرجوع لنص اللغة الأصلية الذي يمثل النسخة الوحيدة ذات التأثير القانوني.


الرابط الثابت
https://www.aetoswire.com/ar/news/5042025457766

جهات الاتصال
Homie Razavi
 hrazavi@cdafound.org


Center for Disease Analysis Foundation Awards Third Round of Grants for the CDAF Relink Program

 LAFAYETTE, Colo. - Saturday, 05. April 2025 AETOSWire


(BUSINESS WIRE)--Building on the progress of the first two rounds, the Center for Disease Analysis Foundation (CDAF) Relink program is pleased to announce seven hundred and eighty-two thousand dollars in funding for its third round of grantees. The following six organizations are beneficiaries:


Organization


   

Organization Type


   

State


Bluestone Health Association Inc.


   

Healthcare Institution


   

WV


Carilion Clinic


   

Healthcare Institution


   

VA


Cooperman Barnabas Medical Center


   

Healthcare Institution


   

NJ


First Choice Primary Care, Inc.


   

Healthcare Institution


   

GA


TruReach Inc


   

Healthcare Institution


   

PA


University of Kentucky Research Foundation


   

Healthcare Institution


   

KY


The CDAF Relink program is in its second year of operation. Funded by an eight-million-dollar grant from the Gilead Sciences (Nasdaq: GILD) Relink program, it is currently the largest global effort to reconnect diagnosed but untreated Hepatitis C (HCV) and Hepatitis B (HBV) infected individuals to care. This is a crucial step toward achieving the World Health Organization’s 2030 Viral Hepatitis Elimination goals in the United States (U.S.). Significant progress has been made toward elimination in the last decade. However, increasing the number of HCV-infected people who complete treatment and are cured, or HBV-infected people who are retained in care remains challenging.


“In the case of HCV, many high-income countries like the U.S. are considered early adopters, that is, they were on the frontlines of diagnosis and treatment for HCV,” noted Homie Razavi, the Managing Director of CDA Foundation. “However, due to fragmented patient management systems, many diagnosed individuals are lost to follow up. It is possible that more than half of the population believed to be diagnosed but untreated may already be receiving care somewhere or have passed away. Additionally, organizational and legal constraints often prevent organizations from fully leveraging patient navigators to engage with the community and link individuals from high-risk groups to appropriate care. However, implementing culturally appropriate and innovative programs which meet patients at their point of need is sure to improve relinkage to care.”


Fundisani Mangena, Chief Operating Officer of First Choice Primary Care, believes the initiative will make a lasting impact on the well-being of the community served by his organization. “This funding supports our mission to improve health outcomes by closing treatment gaps and ensuring patients receive timely, life-changing care,” he stated. “Treatments and medications have come a long way,” said Tuesdae Stainbrook, D.O., MPH, chief investigator of TruReach Inc, another beneficiary. “These funds will help break down barriers that have prevented patients from engaging in care upon diagnosis.”


The call for a fourth and final round of proposals will open in September 2025. Proposals from state health agencies and their partners will be given priority. For more information, please visit https://cdafound.org/relink or contact the CDAF-Relink program at relink@cdafound.org.


About Center for Disease Analysis Foundations


CDA Foundation is a non-profit organization that seeks to help eliminate HBV and HCV globally by 2030 by providing countries across the world with verified epidemiological data, disease burden and economic impact modeling, smart intervention strategies, access to affordable diagnostics and treatments, innovative financing, and knowledge-sharing partnerships to eliminate these deadly infections. It works with more than 110 countries globally and 26 US states on their viral hepatitis elimination programs. CDA Foundation is headquartered in Lafayette.


 


View source version on businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20250404410656/en/



Permalink

https://www.aetoswire.com/en/news/5042025457755


Contacts

Homie Razavi

hrazavi@cdafound.org

REJO Unveils New Brand Concept and European Market Expansion Strategy


 MILAN - Saturday, 05. April 2025 AETOSWire Print 



Vision for Growth, Innovation, and Consumer Engagement


 


(BUSINESS WIRE)--REJO, a global provider of heat-not-burn(HNB) solutions, proudly unveils its refreshed brand identity and strategic expansion into the European market, which is a meaningful milestone in its journey of growth and innovation. Known for crafting innovative and reliable products, REJO’s new visual identity reflects its progressive approach to advancing the industry.


Strategic Market Entry into Europe


Building on its steady progress in Southeast Asia and the Middle East, REJO is now poised to tackle the challenges of the European market with a focus on Switzerland and the Czech Republic with its diverse product range and market adaptability. Recognizing the rising demand for herbal alternatives, REJO is making thoughtful investments in heat-not-burn products, including TOZE herbal sticks, inspired by East Asia’s rich tradition of tea-based cigarettes.


Designed to deliver a refined user experience, TOZE herbal sticks pair seamlessly with REJO HS40, the company’s signature heating device, ensuring optimal flavor and consistency. This tailored approach positions REJO as a reliable provider of innovative alternatives in European HNB market.


A Fresh Look for a New Chapter


“Take a Break. Take REJO.”


With a renewed vision, REJO unveils a refreshed brand identity alongside a new slogan that underscores its commitment to offering innovative alternatives to traditional smoking. The brand now features a vibrant color palette, centered around a warm, inviting shade of green-symbolizing comfort, relaxation and a natural connection to the essence of the product.


The redesigned brand icon, featuring an extended “O” with a petal-like shape, highlights REJO’s advanced heating technology and reflects the brand’s commitment to innovation. This change aligns with REJO’s mission to empower individuals with mindful alternatives that redefine the smoking experience, while embracing the smoke-free future alongside its global partners.


REJO aims to be a trusted companion during those brief five-minute pauses in life, offering a diverse range of alternatives that support the journey toward a mindful lifestyle. Through ongoing innovation, REJO is driving change and inspiring an elevated way of living for consumers around the world.


Commitment to Innovation


The TOZE brand name embodies REJO’s commitment to join a smoke-free future, symbolizing the combination of “TO-bacco ZE-ro”.


Leveraging the well-established expertise in tea-based cigarettes from East Asia, REJO has innovated a unique herbal stick formulation that combines natural tea fibers, nicotine, and precisely balanced flavors. After over 300 product trials, REJO has perfected a formula that enhances aroma absorption while delivering a rich, full-bodied experience with every use.


Paired with the REJO HS40 heating device-boasting an impressive 40-stick capacity per charge-this combination delivers a smoother, more consistent flavor profile.


Strengthening Market Presence in Europe


REJO is strengthening its foothold in Europe, starting with the Czech Republic and Switzerland. Following a recently signed Memorandum of Understanding (MOU) with a Czech distributor, REJO is poised to further expand TOZE’s footprint across the region. This initiative is part of a broader market strategy to establish a strong European presence.


Early market feedback from France, particularly among traditional tobacco retailers, has underscored the growing demand for TOZE products. Praised for their consistent aroma and reduced smoke odor, TOZE herbal sticks are well-positioned to meet the rising market demand for flavored alternatives.


Localized Growth and Consumer Engagement


REJO’s European expansion goes beyond product availability-it’s about building lasting connections with consumers. The company is actively recruiting industry professionals who embody its brand spirits:


“Stay Courageous, Be Undefined.”


To ensure a seamless market entry, REJO has secured key regulatory approvals, including: Tobacco Products Directive (TPD) registration, Poison Centre Notification (PCN) compliance, and Track-and-Trace registration.


Additionally, REJO is launching the REJO Club Fans Community, blending online interactions with offline events to create meaningful brand experiences and foster deeper connections with local users. By redefining the traditional five-minute break, REJO seeks to engage consumers through interactive experiences that go beyond product use, exploring new possibilities while meeting consumer needs.


Global Expansion and Continued Growth


While Europe remains a key focus, REJO continues to expand its global footprint, with products now available in nearly 10,000 retail outlets across Russia, the Middle East, and Southeast Asia. With a diversified product portfolio and the flexibility to adapt to various markets, REJO is poised for continued growth.


In Southeast Asia, REJO has rapidly expanded its presence, securing distribution in convenience stores and lifestyle locations. In Indonesia, the brand has established brand booths in cafés and dining bars, integrating e-commerce solutions for greater accessibility.


In the Middle East, REJO has solidified its presence through an exclusive partnership agreement at World Tobacco Dubai 2024 and a major distributor event in Dubai, engaging over 20 secondary distributors.


These efforts reflect REJO’s commitment to scalable, sustainable growth in key markets worldwide.


Pioneering the Future of Heat-Not-Burn Solutions


As REJO continues its global expansion, the company remains committed to its mission of redefining the smoking experience through innovation, reliability, and sustainability. With a strong foundation in place and ambitious plans for growth in Europe and beyond, REJO is committed to delivering reliable alternatives that empower consumers to make informed choices about their smoking experience.


“We remain flexibility in adapting to the changing market. By integrating market insights with technological advancements, we are confident that our European expansion will strengthen our position within the HNB industry,” said Li. “We believe in the potential of this market and are dedicated to creating reliable, accessible alternatives that cater to the evolving needs of global consumers.”


About REJO


REJO is a pioneering global provider in heat-not-burn solutions, crafting innovative and reliable products that redefine the smoking experience.


In partnership with REJO Friends, we are committed to delivering exceptional user experiences worldwide. Our diverse product portfolio champions healthier alternatives, setting a new standard for mindful consumption.


For more information about REJO and its products, visit www.rejonow.com.


 


View source version on businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20250404882478/en/



Permalink

https://www.aetoswire.com/en/news/5042025457777


Contacts

Newsroom@rejonow.com

Gradiant Wins Gold at Edison Awards 2025 for ForeverGone PFAS Removal and Destruction

ForeverGone is the industry’s first all-in-one solution to permanently eliminate PFAS “forever chemicals” in municipal and industrial water


 



(BUSINESS WIRE)--Gradiant, a global leader in advanced water and wastewater treatment, today announced that its ForeverGone solution was honored at the 2025 Edison Awards with the Gold award. This prestigious recognition highlights Gradiant’s leadership in sustainability and technological innovation, reinforcing its commitment to addressing PFAS contamination, one of the world’s most pressing environmental challenges.


Per- and polyfluoroalkyl substances (PFAS), or “forever chemicals,” are persistent synthetic chemicals found in industrial, municipal, and landfill waters. Linked to serious health risks such as cancer, immune disorders, and developmental issues, PFAS have become a global public health crisis. Gradiant’s ForeverGone is the industry’s first integrated solution that not only removes PFAS from contaminated water sources but also permanently destroys them on-site, without the risk of releasing toxic chemicals back into the environment.


The Edison Awards, now in their 38th year, recognize excellence in new product and service development, marketing, design, and innovation. Finalists are selected by a peer-related voting body, made up of top executives, academics, and innovation leaders from around the world.


“For years, industries and municipalities have struggled with how to fully eliminate PFAS without creating additional risks to the environment,” said Anurag Bajpayee, CEO of Gradiant. “ForeverGone finally provides a true end-to-end solution — one that concentrates and destroys PFAS at the source, ensuring these harmful chemicals are removed from nature permanently. This recognition from the Edison Awards affirms the transformative impact of our technology and our mission to deliver clean water solutions at a global scale.”


Gradiant’s ForeverGone technology, independently validated by multiple accredited laboratories, pairs Micro-Foam Fractionation and Destruction Engine to concentrate PFAS into a micro-foamate and then destroy it using electro-oxidation, delivering water that meets or exceeds the latest US EPA drinking water standards. This integrated approach sets new standards for simplicity, efficiency, and sustainability, delivering comprehensive PFAS removal at the lowest total cost.


Gradiant is rapidly deploying ForeverGone across industries including semiconductors, food & beverage, mining, and major municipalities, ensuring PFAS remediation becomes more accessible to communities worldwide.


Are you interested in ForeverGone for your site? Gradiant has introduced a free testing program to demonstrate ForeverGone’s ability to treat a wide range of contaminated waters. Interested parties should contact Gradiant at gradiant.com/pfas-forevergone/.


The 2025 Edison Awards were announced on April 3 in Fort Myers, Florida. To view the complete list of this year’s winners, visit edisonawards.com/2025-winners/.


ABOUT GRADIANT


Gradiant is a Different Kind of Water Company. With a full suite of differentiated and proprietary end-to-end solutions for advanced water and wastewater treatment powered by the top minds in water, the company serves its clients’ mission-critical operations in the world’s essential industries, including semiconductors, pharmaceuticals, food & beverage, lithium and critical minerals, and renewable energy. Gradiant’s innovative solutions reduce water used and wastewater discharged, reclaim valuable resources, and renew wastewater into freshwater. The Boston-headquartered company was founded at MIT and has over 1,200 employees worldwide. Discover us at gradiant.com.


ABOUT THE EDISON AWARDS


Established in 1987, the Edison Awards are dedicated to recognizing, honoring and fostering innovations and innovators. Named after Thomas Alva Edison (1847-1931), the annual competition honors excellence in new product and service development, marketing, design and innovation. The organization's mission is to inspire and enable individuals and organizations to create a better future by recognizing and celebrating the world's most innovative new products, services, and business leaders.


 


View source version on businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20250404670342/en/



Permalink

https://www.aetoswire.com/en/news/5042025457744


Contacts

CORPORATE CONTACT:

Felix Wang

Gradiant, Global Head of Brand

fwang@gradiant.com


Sunday, April 6, 2025

Western Union Offers Zero-Fee International Money Transfers to Myanmar


 NAYPYITAW, Myanmar 

Available to consumers around the world sending money to their loved ones in Myanmar via WesternUnion.com and the Western Union app

(BUSINESS WIRE)--In response to the devastating earthquake that recently struck Myanmar, Western Union today announced that it is offering consumers around the world zero-fee international money transfers1 to the country.


Effective immediately until midnight, 00:00 Myanmar Standard Time on 10 April 2025, individuals can send funds to Myanmar via WesternUnion.com or the Western Union mobile app, ensuring families can provide crucial support to their loved ones during this time of urgent need. Western Union remains committed to providing support during times of crisis, offering zero-fee transfers whenever possible to help communities in need.


Money transfers sent to Myanmar will be:


Available for payout into bank accounts.

Available for payout into select mobile wallets

Available for payouts in cash at Agent locations2

“Our thoughts are with the people of Myanmar during this incredibly difficult time,” said Atish Shrestha, Western Union’s Regional Director for Indochina, South Korea and Taiwan, Western Union. “In moments of crisis, staying connected with loved ones matters more than ever. By waiving transfer fees, we hope to make it easier for customers to help customers provide meaningful support reliably.”


About Western Union


The Western Union Company (NYSE: WU) is committed to helping people around the world who aspire to build financial futures for themselves, their loved ones and their communities. Our leading cross-border, cross-currency money movement, payments and digital financial services empower consumers, businesses, financial institutions and governments—across more than 200 countries and territories and over 130 currencies—to connect with billions of bank accounts, millions of digital wallets and cards, and a global footprint of hundreds of thousands of retail locations. Our goal is to offer accessible financial services that help people and communities prosper. For more information, visit www.westernunion.com.


_______________________________

1


 

Western Union also makes money from currency exchange.


2


 

Due to the severity of the earthquake, some agent locations in impacted areas may not be immediately operational or possess sufficient funds.


 


 


View source version on businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20250403151864/en/



Permalink

https://www.aetoswire.com/en/news/4042025457577


Contacts

Media contacts:

Saadia McGlinchey; Saadia.McGlinchey@wu.com

Karen Santos; karen.santos2@westernunion.com


 

Saturday, April 5, 2025

حصول Barilla على المركز الأول بين شركات الأغذية في العالم من حيث السمعة في تقرير RepTrak® 100‎ لعام 2025

 بارما، إيطاليا - الجمعة, 04. أبريل 2025 أيتوس واير  



(BUSINESS WIRE)-- تفتخر مجموعة Barilla Group بالإعلان عن صعودها في تصنيفات المؤشر Global RepTrak® 100‎، لتصبح الرائدة في قطاع الأغذية لعامين متتاليين. ولقد حققت المجموعة المركز 25 عالميًا، متقدمة بأربعة مراكز مقارنة بعام 2024، حين احتلت المركز 29. وتعكس هذه النتيجة، التي تم تحقيقها بفضل جهود موظفي المجموعة في شتى أنحاء العالم، تركيزها المستمر على جودة منتجاتها وخدماتها، والإدماج، والابتكار، والاستعداد لجمع شمل الناس بواسطة الطعام الطيب.


 مع وجودها في أكثر من 100 دولة و30 موقع إنتاج (15 في إيطاليا و15 في الخارج)، تنتج مجموعة Barilla Group أكثر من 2 مليون طن من المنتجات كل عام. ومنذ عام 2010، أعادت المجموعة صياغة نحو 500 منتج لتحسين قيمتها الغذائية، من خلال تقليل الدهون، والدهون المشبعة، والملح، والسكر، أو زيادة محتوى الألياف.


 وتماشيًا مع التزامها بتعزيز الشمولية، حققت المجموعة في فرنسا درجة 100% على مؤشر المساواة بين الجنسين Professional Gender Equality Index1 هذا العام، وقد تم تصميم المؤشر كأداة عملية لتعزيز المساواة في الأجور داخل الشركات. وبالمثل، في ألمانيا، حصلت المجموعة على جائزة المساواة في الأجور German Equal Pay Award الألمانية في عام 20242 من وزيرة تكافؤ الفرص الاتحادية، ما يسلط الضوء على جهود المجموعة في تنفيذ المساواة في الأجور.


 بهدف تقديم طعام جيد للناس، تسعى Barilla إلى الابتكار من خلال خطة استثمار بقيمة مليار يورو تم الإعلان عنها في عام 2023 وعلى مدى السنوات الخمس التالية، سيتم تعزيز القدرة الإنتاجية وتحسين الكفاءة التشغيلية وتعزيز البحث والتطوير. ويتضمن ذلك مركزًا جديدًا للبحث والتطوير في بارما، في منشأة تبلغ مساحتها 20 ألف متر مربع مصممة لتعزيز التعاون وتوليد الأفكار والبحث عن طرق جديدة للزراعة المبتكرة. ويدعم الاستثمار أيضًا تجديد التصنيع في أنحاء العالم كافة، وتحديث خطوط التعبئة والتغليف والإنتاج في مختلف المواقع، وحلول كفاءة الطاقة، ومنشآت الإنتاج الذاتي للطاقة المتجددة.


وأخيرًا، فإن العلاقة مع سلسلة التوريد الخاصة بمجموعة Barilla لها أهمية بالغة لا سيَّما في ظل التحديات التي نواجهها اليوم، مثل جودة المواد الخام وكمياتها، إلى جانب الحاجة إلى دعم سلوكيات الاستهلاك المستدامة بشكل متزايد. ولهذا السبب، دعمت Barilla برنامجًا يهدف إلى تعزيز العلاقة الطويلة الأمد مع المزارعين. يُعرف هذا البرنامج باسم "Accademia del Basilico"، التي تم إطلاقها في يناير 2025، وهو برنامج تدريبي شامل مصمم لتمكين المزارعين وتعليمهم التقنيات والممارسات اللازمة لزراعة الريحان المستدامة.


 لمزيد من المعلومات حول التقرير Global RepTrak®، ترجى زيارة:  https://www.reptrak.com/globalreptrak/


 1 https://egapro.travail.gouv.fr/

 2 BMFSFJ - جائزة Lisa Paus verleiht الألمانية للمساواة في الأجور


إن نص اللغة الأصلية لهذا البيان هو النسخة الرسمية المعتمدة. أما الترجمة فقد قدمت للمساعدة فقط، ويجب الرجوع لنص اللغة الأصلية الذي يمثل النسخة الوحيدة ذات التأثير القانوني.



الرابط الثابت

https://www.aetoswire.com/ar/news/54233235rl-1


جهات الاتصال

 Elena Botturi: elena.botturi@barilla.com‎، +3164247286



Barilla Ranks as the First Food Company in the World for Reputation in the 2025 Global RepTrak® 100

  PARMA, Italy - Thursday, 03. April 2025 AETOSWire



(BUSINESS WIRE) -- Barilla Group is proud to announce its rise in the Global RepTrak® 100 rankings, emerging as the leading company in the food sector two years running. The company has secured the 25th position worldwide, moving up four spots compared to 2024, where it held the 29th position. This result, achieved thanks to the efforts of the Group’s people worldwide, reflects its continued focus on the quality of its products and services, inclusion, innovation, and willingness to bring people together through good food.


With a presence in over 100 countries and 30 production sites (15 in Italy and 15 abroad), Barilla Group produces more than 2 million tons of products each year. Since 2010, it has reformulated nearly 500 products to improve their nutritional profile, reducing fats, saturated fats, salt, and sugar, or increasing fiber content.


Aligned with its commitment to fostering inclusivity, in France the company has achieved a 100% score on the Professional Gender Equality Index1 this year, an index designed as a practical tool to advance pay equality within companies. Similarly, in Germany, the company received the German Equal Pay Award in 20242 from the Federal Minister for Equal Opportunities, highlighting its efforts in implementing equal pay.


With the aim of offering people good food, Barilla strives to innovate with a €1 billion investment plan announced in 2023 and over the following 5 years, will strengthen production capacity, enhance operational efficiency, and advance research and development. This includes a new R&D hub in Parma: a 20,000 m2 facility designed to foster collaboration, generate ideas and research new methods for innovative agriculture. The investment also supports manufacturing renovations worldwide, upgrades in packaging and production lines across various locations, energy efficiency solutions, and renewable energy self-production installations.


Finally, the relationship with Barilla’s supply chain is crucial especially considering today’s challenges, such as the quality and quantity of raw materials, coupled with the need to increasingly support sustainable consumption behaviors. Barilla therefore supported a program to nurture the long-standing relationship with farmers. This is known as “Accademia del Basilico”, launched in January 2025: a comprehensive training program designed to empower farmers and teach techniques and practices for sustainable basil cultivation.


For more information about the Global RepTrak® report: https://www.reptrak.com/globalreptrak/


1 https://egapro.travail.gouv.fr/

2 BMFSFJ - Lisa Paus verleiht German Equal Pay Award


 


View source version on businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20250403114111/en/



Permalink

https://www.aetoswire.com/en/news/0304202545754


Contacts

Elena Botturi: elena.botturi@barilla.com, +31642472860

تساعد Esri في توفير معلومات محدثة حول إغلاق الطرق لتطبيقات رسم الخرائط للمستهلكين

 يمكن لمستخدمي ArcGIS توفير بيانات إغلاق الطرق إلى Apple Maps و TomTom للمساعدة في تحسين السفر لسائقي السيارات



(BUSINESS WIRE)-- قامت شركة Esri، الرائدة عالميًا في تكنولوجيا نظم المعلومات الجغرافية وذكاء الموقع، بتعزيز برنامج خرائط المجتمع الشهير الخاص بها لجعل مشاركة إغلاقات الطرق أسهل بكثير باستخدام حل إغلاقات الطرق. هذا الحل الجديد في ArcGIS من Esri، المنصة الجغرافية المكانية الرائدة والأكثر شمولاً، يسد الفجوة بين الوكالات الحكومية التي تدير تحديثات الطرق في الوقت المناسب والجمهور، الذين يعتمدون على تطبيقات رسم الخرائط للتنقل في الوقت الفعلي.


يقوم الآلاف من مستخدمي برامج ArcGIS من Esri —بما في ذلك حكومات الولايات والحكومات المحلية ووكالات رسم الخرائط الوطنية— بإنشاء وتبادل بيانات الطرق الموثوقة والدقيقة من خلال برنامج خرائط مجتمع Esri، ويمكنهم الآن مشاركة بيانات إغلاق الطرق المباشرة أيضًا. يمكن لمستخدمي Esri ArcGIS الآن مشاركة تحديثات إغلاق الطرق بسهولة مباشرة مع مزودي خرائط المستهلكين بما في ذلك Apple Maps وTomTom، حتى يتمكنوا من تحديث خرائطهم بهذه المعلومات المهمة.


قال Deane Kensok، كبير مسؤولي التكنولوجيا لمحتوى ArcGIS في Esri: "من خلال برنامج خرائط مجتمع Esri، قمنا بتجميع بيانات موثوقة حول البنية التحتية للمدينة من مجتمع ArcGIS لأكثر من عقد من الزمان". "يسعدنا توسيع البرنامج ليشمل بيانات إغلاق الطرق ومساعدة مجتمع المستخدمين لدينا على جعل هذه المعلومات المهمة في متناول مزودي خرائط المستهلكين الذين نعمل معهم حتى يتمكنوا من الوصول إلى أكبر عدد من الأشخاص".


تتمثل إحدى النقاط الرئيسية لهذا الحل في بساطته وسهولة استخدامه. يوفِّر حل إغلاقات الطرق تجربة سلسة تُمكِّن الحكومات بمختلف أحجامها من رسم خرائط إدارة توصيل معلومات إغلاقات الطرق، والمخاطر، والطرق البديلة المرتبطة بالأحداث الخاصة، وأعمال البناء، والطوارئ، وغيرها من أعطال المرور. يمكن لجميع مستخدمي ArcGIS الحاليين الوصول إلى هذه الوظيفة دون أي تكلفة إضافية.


وقال Jim Alberque، مدير نظم المعلومات الجغرافية والتكنولوجيا الناشئة في مدينة رالي بولاية نورث كارولينا: "إن استخدام برنامج خرائط المجتمع وحل إغلاق الطرق يغير طريقة تعامل مدينتنا مع إغلاق الطرق، مما يجعل من الأسهل على الجميع في حكومة مدينتنا مشاركة المعلومات حول مشاكل الطرق". "عملية وضع البيانات بسيطة ومألوفة، لذلك يمكن للكثير من موظفي المدينة المختلفين المساعدة. من خلال جمع البيانات من أجزاء مختلفة من المدينة ومشاركتها مع تطبيقات رسم خرائط المستهلك على الفور، سنقدم لسكاننا معلومات أفضل للتنقل بأمان وسرعة".


 يعد حل إغلاقات الطرق واحدًا من العديد من الحلول الجاهزة للاستخدام المضمنة في ArcGIS. تساعد هذه الحلول الخاصة بالصناعة المؤسسات على الاستفادة من نظم المعلومات الجغرافية لتحسين العمليات واكتساب رؤى جديدة وتعزيز الخدمات التي تقدمها. لمعرفة المزيد عن حل إغلاقات الطرق من Esri، تفضل بزيارة esri.com/en-us/c/product/share-road-closures.


 حول Esri


 تساعد Esri، الشركة الرائدة في السوق العالمية في مجال برمجيات نظام المعلومات الجغرافية وذكاء المواقع ورسم الخرائط، العملاء على إطلاق العنان للإمكانات الكاملة للبيانات لتحسين النتائج التشغيلية والتجارية. تأسست برمجيات Esri في عام 1969 في مدينة ريدلاندز، بكاليفورنيا، في الولايات المتحدة الأمريكية، وهي منتشرة في مئات الآلاف من المنظمات على مستوى العالم، بما في ذلك شركات Fortune 500 والوكالات الحكومية والمؤسسات غير الربحية والجامعات. تمتلك Esri مكاتب إقليمية وموزعين دوليين وشركاء يقدمون الدعم المحلي في أكثر من 100 دولة في ست قارات. من خلال التزامها الرائد بالتكنولوجيا والتحليلات الجغرافية المكانية، تقوم Esri بهندسة الحلول الأكثر ابتكارًا التي تستفيد من النهج الجغرافي لحل بعض أكثر مشاكل العالم تعقيدًا من خلال وضعها في السياق الحاسم للموقع. تفضل بزيارتنا على esri.com.


حقوق الطبع والنشر © لعام 2025 لصالح Esri. جميع الحقوق محفوظة. Esri، وشعار Esri العالمي، وArcGIS، وThe Science of Where، وesri.com، و@esri.com هي علامات تجارية أو علامات خدمة أو علامات مسجلة لشركة Esri في الولايات المتحدة أو المجتمع الأوروبية أو بعض الولايات القضائية الأخرى. قد تكون الشركات والمنتجات أو الخدمات الأخرى المذكورة هنا علامات تجارية أو علامات خدمة أو علامات مسجلة لأصحاب العلامات المعنيين.


إن نص اللغة الأصلية لهذا البيان هو النسخة الرسمية المعتمدة. أما الترجمة فقد قدمت للمساعدة فقط، ويجب الرجوع لنص اللغة الأصلية الذي يمثل النسخة الوحيدة ذات التأثير القانوني.



الرابط الثابت

https://www.aetoswire.com/ar/news/0404202545770


جهات الاتصال

 Jo Ann Pruchniewski

 العلاقات العامة في Esri

 الهاتف: 301-693-2643

 البريد الإلكتروني: jpruchniewski@esri.com

Philip Morris International Releases Integrated Report Detailing Progress Towards Its Smoke-Free Vision

 STAMFORD, CT - Thursday, 03. April 2025 AETOSWire



The 2024 Integrated Report marks a decade of PMI’s smoke-free journey and showcases the company’s business transformation and key sustainability achievements, as evidenced by performance on its Sustainability Index 2022-24


(BUSINESS WIRE) -- Philip Morris International Inc. (NYSE: PM) today published its sixth annual Integrated Report, marking the company’s 10th year of business transformation and sustainability disclosures. The document details PMI’s continued progress in delivering long-term value to shareholders and other stakeholders while advancing its purpose of having its smoke-free alternatives make cigarettes obsolete as soon as possible.


“Our 2024 Integrated Report celebrates a milestone year that marked the 10th anniversary of the commercialization of IQOS, VEEV and ZYN and our journey toward achieving one of the most ambitious business transformations in modern history,” said Jacek Olczak, Chief Executive Officer of PMI. “By the end of 2024, our efforts to expand access to smoke-free products allowed us to reach an estimated 38.6 million adult users, with the products available in 95 markets, demonstrating our deep commitment to sustainability and business transformation. These achievements fill me with profound optimism as we continue to create long-term value while addressing our product and operational impacts, not only sustaining but accelerating our momentum, accomplishing a number of goals that only a few years ago seemed too ambitious.”


The Integrated Report describes the company’s strategy, business model, and both product-related (‘what’ the Company produces) and operational-related (‘how’ the Company operates) performance. The report explains the Company’s performance and approach to sustainability in the context of a comprehensive five-pillar framework that includes compliance and risk mitigation as well as operational efficiency, innovation, and purposeful impact. It emphasizes how regulatory compliance serves as the foundation while risk management ensures business resilience. It highlights how this approach streamlines processes for enhanced productivity and profitability, aligns sustainability with long-term business goals to drive innovation and competitive value, and ultimately aims to lead a significant industry transformation by influencing standards, shaping policy, and driving systemic change that redefines market expectations.


“The path to transformation is rarely linear, and our experience in 2024 reinforces a crucial truth: Achieving a smoke-free future requires collective effort beyond our direct control. Our smoke-free business accounted for approximately 39% of PMI’s total net revenues for the full year 2024, with an acceleration in top- and bottom-line growth. Competing in the cigarette market while simultaneously working to transform it is not a contradiction but a necessary phase in our journey,” said Emmanuel Babeau, Chief Financial Officer of PMI. “Our integrated approach—linking financial success with positive impact—positions us well to continue investing in the future. We remain confident that our financial strength, combined with our sustainability leadership, is the right path forward.”


Product and Operational Impact: Performance Highlights


Six markets where more than 75% of net revenues are generated from smoke-free (2023: 3)


Over USD 14 billion cumulative investment behind smoke-free products since 2008 (2023: USD 12.5)1, 2


99% of total shipment volume covered by youth access prevention programs in indirect retail channels (2023: 98%)3


0.01% prevalence of child labor among contracted farmers supplying tobacco to PMI (2023: 0.1%)4


99% of contracted farmers supplying tobacco to PMI who make a living income (2023: 96%)5


10 human rights impact assessments completed since 2018 in highest-risk countries (2023: 8)6


61% of PMI manufacturing facilities certified as carbon neutral (2023: 43%)


First pre-certified environmental product declarations (EPD) published on IQOS ILUMA i series of devices


“We understand the importance of setting ambitious yet realistic targets that drive our business success. Our Sustainability Index has proven instrumental in ensuring our ambitions are balanced and our metrics are objective, while our enhanced nonfinancial data governance helps us report with precision and consistency,” said Jennifer Motles, Chief Sustainability Officer of PMI. “Our commitment to sustainability is inseparable from future-proofing our business, creating tangible impacts within our control and sphere of influence, and contributing to a transformation that extends beyond our company.”


The Integrated Report 2024 has been prepared with reference to the Global Reporting Initiative (GRI) Universal Standards (2021) and relevant topic-specific standards. The report takes into account guidance from the International Sustainability Standards Board (ISSB) of the IFRS Foundation, including using its SASB Standards, Integrated Thinking Principles, and Integrated Reporting Framework. PMI’s SASB Index and GRI Index, which also maps the principles and standards of the UN Global Compact (UNGC), is available on PMI.com. The report is accompanied by the PMI Sustainability KPI Protocol 2024, which provides a transparent explanation of how we define and measure progress for each Sustainability Index KPI.


Please visit pmi.com/sustainability to learn more and read the full Integrated Report 2024, as well as case studies and market stories and the Sustainability KPI Protocol 2024.


Philip Morris International: Delivering a Smoke-Free Future


Philip Morris International is a leading international tobacco company, actively delivering a smoke-free future and evolving its portfolio for the long term to include products outside of the tobacco and nicotine sector. The company’s current product portfolio primarily consists of cigarettes and smoke-free products. Since 2008, PMI has invested over USD 14 billion to develop, scientifically substantiate, and commercialize innovative smoke-free products for adults who would otherwise continue to smoke, with the goal of completely ending the sale of cigarettes. This includes the building of world-class scientific assessment capabilities, notably in the areas of pre-clinical systems toxicology, clinical and behavioral research, as well as post-market studies. In 2022, PMI acquired Swedish Match—a leader in oral nicotine delivery—creating a global smoke-free champion led by the companies’ IQOS and ZYN brands. Following a robust science-based review, the U.S. Food and Drug Administration has authorized the marketing of Swedish Match’s General snus and ZYN nicotine pouches and versions of PMI’s IQOS devices and consumables—the first-ever such authorizations in their respective categories. Versions of IQOS devices and consumables and General snus also obtained the first-ever Modified Risk Tobacco Product authorizations from the FDA. As of December 31, 2024, PMI’s smoke-free products were available for sale in 95 markets, and PMI estimates that 38.6 million adults around the world use PMI’s smoke-free products. The smoke-free business accounted for approximately 39% of PMI’s total full-year 2024 net revenues. With a strong foundation and significant expertise in life sciences, PMI has a long-term ambition to expand into wellness and healthcare areas and aims to enhance life through the delivery of seamless health experiences. References to “PMI,” “we,” “our,” and “us” mean Philip Morris International Inc. and its subsidiaries. For more information, please visit www.pmi.com and www.pmiscience.com.


Forward-Looking and Cautionary Statements and relevant disclaimers


This press release contains projections of future results and goals and other forward-looking statements, including statements regarding expected performance, business plans and strategies. Achievement of future results is subject to risks, uncertainties, and inaccurate assumptions. In the event that risks or uncertainties materialize, or underlying assumptions prove inaccurate, actual results could vary materially from those contained in such forward-looking statements. Pursuant to the “safe harbor” provisions of the Private Securities Litigation Reform Act of 1995, PMI is identifying important factors that, individually or in the aggregate, could cause actual results and outcomes to differ materially from those contained in any forward-looking statements made by PMI.


PMI’s business risks include: excise tax increases and discriminatory tax structures; increasing marketing and regulatory restrictions that could reduce our competitiveness, eliminate our ability to communicate with adult consumers, or ban certain of our products in certain markets or countries; health concerns relating to the use of tobacco and other nicotine-containing products and exposure to environmental tobacco smoke; litigation related to tobacco and/or nicotine use and intellectual property; intense competition; the effects of global and individual country economic, regulatory and political developments, natural disasters and conflicts; the impact and consequences of Russia’s invasion of Ukraine; changes in adult smoker behavior; the impact of natural disasters and pandemics on PMI’s business; lost revenues as a result of counterfeiting, contraband and cross-border purchases; governmental investigations; unfavorable currency exchange rates and currency devaluations, and limitations on the ability to repatriate funds; adverse changes in applicable corporate tax laws; adverse changes in the cost, availability, and quality of tobacco and other agricultural products and raw materials, as well as components and materials for our electronic devices; and the integrity of its information systems and effectiveness of its data privacy policies. PMI’s future profitability may also be adversely affected should it be unsuccessful in its attempts to introduce, commercialize, and grow smoke-free products or if regulation or taxation do not differentiate between such products and cigarettes; if it is unable to successfully introduce new products, promote brand equity, enter new markets or improve its margins through increased prices and productivity gains; if it is unable to expand its brand portfolio internally or through acquisitions and the development of strategic business relationships; if it is unable to attract and retain the best global talent, including women or diverse candidates; or if it is unable to successfully integrate and realize the expected benefits from recent transactions and acquisitions. Future results are also subject to the lower predictability of our smoke-free products’ performance.


PMI is further subject to other risks detailed from time to time in its publicly filed documents, including PMI’s Annual Report on Form 10-K for the fourth quarter and year ended December 31, 2024. PMI cautions that the foregoing list of important factors is not a complete discussion of all potential risks and uncertainties. PMI does not undertake to update any forward-looking statement that it may make from time to time, except in the normal course of its public disclosure obligations.


1, 2, Investments reflect research, product and commercial development, production capacity, scientific substantiation, and studies on adult smoker understanding. Figures do not include Swedish Match and wellness and healthcare business.


3 Total shipment volume includes cigarettes, other tobacco products (OTPs), and smoke-free product consumables. See PMI’s Sustainability KPI Protocol 2024 for further details. Data exclude Swedish Match and wellness and healthcare business.


4 See PMI’s Sustainability KPI Protocol 2024 for further details.


5 Excludes China, Switzerland, and India (flue-cured) due to restrictions on farmer income data, and Thailand and Tanzania since the living income benchmark is still under development. See PMI’s Sustainability KPI Protocol 2024 for further details on methodology.


6 See PMI’s Sustainability KPI Protocol 2024 for further details.


 


 


View source version on businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20250403166272/en/



Permalink

https://www.aetoswire.com/en/news/0304202545743


Contacts

Philip Morris International

David Fraser

T. +41 (0)58 242 4500

E. david.fraser@pmi.com


Esri Helps Bring Up-to-Date Road Closure Information To Consumer Mapping Apps

 ArcGIS Users Can Provide Road Closure Data to Apple Maps and TomTom to Help Improve Travel for Motorists


 



(BUSINESS WIRE)--Esri, the global leader in GIS technology and location intelligence, has enhanced its popular Community Maps Program to make sharing of road closures much easier with the Road Closures solution. This new solution in Esri's ArcGIS, the leading and most comprehensive geospatial platform, bridges the gap between government agencies managing timely road updates and the public, who rely on mapping apps for real-time navigation.


Thousands of Esri's ArcGIS software users — including state and local governments and national mapping agencies — create and share authoritative, accurate road data through the Esri Community Maps Program, and now they can share live road closure data as well. Esri ArcGIS users can now easily share road closure updates directly with consumer mapping providers including Apple Maps and TomTom, so they can update their maps with this important information.


"Through the Esri Community Maps Program, we've been assembling authoritative data about city infrastructure from the ArcGIS community for over a decade," said Deane Kensok, chief technology officer for ArcGIS content at Esri. "We're delighted to expand the program to include road closure data and help our user community make this critical information more easily accessible to consumer mapping providers that we’re working with so it can reach the most people."


One of the key highlights of this solution is its simplicity and ease of use. The Road Closures solution provides a low-friction experience that enables governments of all sizes to easily map, manage, and communicate road closures, hazards, and detours related to special events, construction, emergencies, and other traffic disruptions. All current ArcGIS users have access to this functionality at no additional cost.


"Using the Community Maps Program and the Road Closures solution changes how our city handles road closures, making it easier for everyone in our city government to share information about road problems,” said Jim Alberque, GIS and emerging technology manager for the City of Raleigh, North Carolina. “The process of putting in data is simple and familiar, so lots of different city staff can help. By gathering data from different parts of the city and sharing it with consumer mapping applications right away, we'll give our residents better info to get around safely and quickly.”


The Road Closures solution is one of many ready-to-use solutions included with ArcGIS. These industry-specific solutions help organizations leverage GIS to improve operations, gain new insights, and enhance the services they provide. To learn more about Esri's Road Closures solution, visit esri.com/en-us/c/product/share-road-closures.


About Esri


Esri, the global market leader in geographic information system (GIS) software, location intelligence, and mapping, helps customers unlock the full potential of data to improve operational and business results. Founded in 1969 in Redlands, California, USA, Esri software is deployed in hundreds of thousands of organizations globally, including Fortune 500 companies, government agencies, nonprofit institutions, and universities. Esri has regional offices, international distributors, and partners providing local support in over 100 countries on six continents. With its pioneering commitment to geospatial technology and analytics, Esri engineers the most innovative solutions that leverage a geographic approach to solving some of the world's most complex problems by placing them in the crucial context of location. Visit us at esri.com.


Copyright © 2025 Esri. All rights reserved. Esri, the Esri globe logo, ArcGIS, The Science of Where, esri.com, and @esri.com are trademarks, service marks, or registered marks of Esri in the United States, the European Community, or certain other jurisdictions. Other companies and products or services mentioned herein may be trademarks, service marks, or registered marks of their respective mark owners.


 


View source version on businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20250403487361/en/



Permalink

https://www.aetoswire.com/en/news/4042025457566


Contacts

Jo Ann Pruchniewski

Public Relations, Esri

Mobile: 301-693-2643

Email: jpruchniewski@esri.com

MultiBank Group Wins ‘Best Client Funds Protection Broker’ and ‘Best Social Trading Solution’ awards at Money Expo Mexico 2025

  (BUSINESS WIRE)--MultiBank Group, the world’s largest financial derivatives institution headquartered in Dubai, has been awarded two prestigious titles at Money Expo Mexico 2025, held from 26–27 February: ‘Best Client Funds Protection Broker’ and ‘Best Social Trading Solution.’



Money Expo Mexico is one of Latin America's most influential financial events, bringing together global leaders in trading, investing, and fintech to explore the latest developments in financial markets.


MultiBank Group’s esteemed recognition at the premier Money Expo Mexico event highlights its unwavering commitment to regulatory excellence, technological innovation, and client-centric solutions.


Commenting on the dual achievement, Naser Taher, Founder and Chairman of MultiBank Group, said: “Receiving both the ‘Best Client Funds Protection Broker’ and ‘Best Social Trading Solution’ awards at Money Expo Mexico 2025 is a powerful affirmation of our values. These awards reflect our dedication to safeguarding our clients’ assets with the highest standards of transparency and regulation, while also delivering innovative platforms that bring the trading community closer together. This recognition also celebrates the outstanding efforts of our Mexico team, who continue to embody our global vision with local impact.”


MultiBank Group continues to set the standard for trust and innovation in the financial industry. The “Best Client Funds Protection Broker” award highlights MultiBank Group’s strong regulatory foundation and its commitment to safeguarding client assets through the segregation of funds in top-tier banks—ensuring the highest levels of security and transparency.


Meanwhile, the “Best Social Trading Solution” award celebrates MultiBank Group’s dynamic next-gen platform, which empowers both seasoned and aspiring traders to connect, learn, and grow through interactive, community-driven features.


With over 2 million clients in more than 100 countries and a daily trading volume exceeding $18.1 billion, MultiBank Group continues to expand its global presence while maintaining its reputation for excellence across all facets of trading and financial services.


ABOUT MULTIBANK GROUP


MultiBank Group, established in California, USA in 2005, is a global leader in financial derivatives, serving over 2 million clients across 100 countries, and boasts a daily trading volume that exceeds $18.1 billion. Renowned for its innovative trading solutions, robust regulatory compliance, and exceptional customer service, MultiBank Group offers an array of brokerage services and asset management solutions. It is regulated across five continents by 17+ of the most reputable financial authorities globally. The group’s award-winning trading platforms offer up to 500:1 leverage on a diverse range of products, including Forex, Metals, Shares, Commodities, Indices, and Cryptocurrencies. MultiBank Group has received over 70 financial awards recognizing its trading excellence and regulatory compliance. For more information, visit MultiBank Group’s website.


 


View source version on businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20250404064983/en/



Permalink

https://www.aetoswire.com/en/news/4042025457733


Contacts

mohammad.shakfeh@multibankfx.com

00971585754191


 

 PREVIOUS POST

SES Announces Annual General Meeting Voting Results




(BUSINESS WIRE)--SES S.A. (“SES” or the “Company”) held the Company’s Annual General Meeting (“AGM”) at its headquarters in Betzdorf, Luxembourg, yesterday.


The shareholders have voted all resolutions in accordance with the recommendations made by SES’s Board of Directors, notably the company’s 2024 annual accounts and the proposed annual dividend of EUR 0.50 per A-share (EUR 0.20 per B-share). The total amount includes the interim dividend of EUR 0.25 per A-share (EUR 0.10 per B-share) already paid to shareholders on 17 October 2024. The final dividend of EUR 0.25 per A-share (EUR 0.10 per B-share) will be paid to shareholders on 17 April 2025.


Also as recommended by the Board of Directors, the shareholders approved the appointments of Mrs Ellen Lord and Mr John Shaw to the Board of Directors and the non-binding agenda item received from Atlas Infrastructure Partners regarding capital returns.


“The outcome of the AGM is the result of SES’s ongoing commitment to productive shareholder engagement, ensuring alignment and confidence in the Company’s long-term strategic direction,” said Adel Al-Saleh, CEO of SES. “We greatly appreciate the constructive collaboration and have benefited from our various shareholder discussions. We welcome Ellen Lord and John Shaw to our Board of Directors as we continue to drive SES towards its next phase of success.”


Shareholders also re-elected Mr Peter van Bommel, Mrs Fabienne Bozet and Mrs Françoise Thoma as directors for another three-year mandate.


Following the AGM, the Board of Directors elected Mr Frank Esser as Chairperson for a period of one year and both, Mrs Anne-Catherine Ries and Mr Peter van Bommel as Vice-Chairperson also for a period of one year.


Detailed results on all matters voted on at the AGM will be available on the company’s webpage in due course at: https://www.ses.com/company/investors/shareholder-information/general-meeting-shareholders.


The 2024 Annual Report is available for download at: https://www.ses.com/company/investors/reports-and-presentations


Follow us on:


Twitter | Facebook | YouTube | LinkedIn | Instagram


Read our Blogs >


Visit the Media Gallery >


About SES


SES has a bold vision to deliver amazing experiences everywhere on Earth by distributing the highest quality video content and providing seamless data connectivity services around the world. As a provider of global content and connectivity solutions, SES owns and operates a geosynchronous earth orbit (GEO) fleet and medium earth orbit (MEO) constellation of satellites, offering a combination of global coverage and high-performance services. By using its intelligent, cloud-enabled network, SES delivers high-quality connectivity solutions anywhere on land, at sea or in the air, and is a trusted partner to telecommunications companies, mobile network operators, governments, connectivity and cloud service providers, broadcasters, video platform operators and content owners around the world. The Company is headquartered in Luxembourg and listed on Paris and Luxembourg stock exchanges (Ticker: SESG). Further information is available at: www.ses.com


 


View source version on businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20250403294388/en/



Permalink

https://www.aetoswire.com/en/news/4042025457699


Contacts

For further information please contact:

Christian Kern

Investor Relations

Tel: +352 710 725 7787

christian.kern@ses.com


Suzanne Ong

Communications

Tel. +352 710 725 500

suzanne.ong@ses.com

Friday, April 4, 2025

Esri تُصدر النسخة الموسعة من قاموس نظم المعلومات الجغرافية الأكثر شمولاً في العالم

   A to Z GIS هو المرجع المكتبي للمصطلحات الضرورية لأي شخص مهتم بمجال نظم المعلومات الجغرافية



 


(BUSINESS WIRE)-- نشرت Esri، الشركة الرائدة عالميًا في مجال استخبارات الموقع، حديثًا الطبعة الثالثة من A to Z GIS: an Illustrated Dictionary of Geographic Information Systems (القاموس المصوَّر لنظم المعلومات الجغرافية). مع تطور تكنولوجيا نظام المعلومات الجغرافية (GIS) وانتشارها على نطاق واسع، تطورت أيضًا لغة هذه الأداة القوية. يعد الكتاب دليلاً أساسيًا للمديرين والمبرمجين والمستخدمين والكتَّاب والمحررين والطلاب، وتحتوي الطبعة المحدثة من A to Z GIS على


 رؤى من أكثر من 200 خبير في الموضوع.

قاموس متعدد المراجع يحتوي على ما يقرب من 3 آلاف مصطلح، بما في ذلك أكثر من 1400 إضافة جديدة.

رسوم توضيحية ملونة ومنقحة وعالية الجودة.

 يعد القاموس الرائج والشامل A to Z GIS: An Illustrated Dictionary of Geographic Information Systems موردًا أساسيًا للجميع في مجال نظم المعلومات الجغرافية، حيث يساعد في إبقاء المحترفين والطلاب على حد سواء على اطلاع بأحدث المصطلحات الجغرافية المكانية.


  A to Z GIS: An Illustrated Dictionary of Geographic Information Systems متوفر في غلاف ورقي (رقم ISBN: 9781589488113، بسعر 34.99 دولارًا أمريكيًا) وككتاب إلكتروني (رقمISBN : 9781589488120، بسعر 34.99 دولارًا أمريكيًا). يمكن الحصول على هذا الكتاب من معظم المتاجر عبر الإنترنت في كل أنحاء العالم. يمكن لمتاجر التجزئة المهتمة الاتصال بشركة Ingram Publisher Services، التي تتولى توزيع كتب Esri Press.


  نبذة عن Esri


  تساعد Esri، الشركة الرائدة عالميًا في مجال برمجيات أنظمة المعلومات الجغرافية (GIS)، وذكاء الموقع، والخرائط، العملاء في إطلاق العنان للإمكانات الكاملة للبيانات لتحسين النتائج التشغيلية والتجارية. لقد تأسست شركة Esri في عام 1969 في ريدلاندز، كاليفورنيا، الولايات المتحدة الأمريكية، ويتم نشر برامجها في مئات الآلاف من المؤسسات حول العالم، بما في ذلك الشركات المدرجة ضمن قائمة Fortune 500، والوكالات الحكومية، والمؤسسات غير الربحية، والجامعات. ولدى شركة Esri مكاتب إقليمية وموزعين دوليين وشركاء يقدمون الدعم المحلي في أكثر من 100 دولة في ست قارات. وبفضل التزامها الرائد بتكنولوجيا المعلومات الجغرافية والتحليلات، تعمل شركة Esri على تصميم الحلول الأكثر ابتكارًا، والتي تستفيد من النهج الجغرافي لحل بعض أكثر مشاكل العالم تعقيدًا من خلال وضعها في سياق الموقع الحاسم. تفضل بزيارتنا على esri.com.


 كل الحقوق محفوظة © 2025 لشركة Esri. كل الحقوق محفوظة. Esri، وشعار Esri العالمي، وArcGIS، وThe Science of Where، وesri.com، و@esri.com هي علامات تجارية أو علامات خدمة أو علامات مسجلة لشركة Esri في الولايات المتحدة أو المجتمع الأوروبي أو بعض الولايات القضائية الأخرى. قد تكون الشركات والمنتجات أو الخدمات الأخرى المذكورة هنا علامات تجارية أو علامات خدمات أو علامات مسجلة لأصحاب العلامات التجارية المعنيين.


إن نص اللغة الأصلية لهذا البيان هو النسخة الرسمية المعتمدة. أما الترجمة فقد قدمت للمساعدة فقط، ويجب الرجوع لنص اللغة الأصلية الذي يمثل النسخة الوحيدة ذات التأثير القانوني.



الرابط الثابت

https://www.aetoswire.com/ar/news/4042025457633


جهات الاتصال

Jo Ann Pruchniewski

 العلاقات العامة، Esri

 الهاتف الجوال: ‎301-693-2643

 البريد الإلكتروني: jpruchniewski@esri.com

ZAPI GROUP تعرض مجموعة منتجاتها وتقنياتها الخاصة للمركبات الكهربائية المخصَّصة للطرق الوعرة في معرض bauma لعام 2025


 

 تُقدِّم الشركة الرائدة في مجال الكهرباء أحدث حلول الشركات المصنعة للمعدات الأصلية في أكبر معرض تجاري للبناء في العالم


 


(BUSINESS WIRE)-- ستعرض ZAPI GROUP، إحدى الشركات العالمية الرائدة في مجال التزويد بالكهرباء/ حلولها من الجيل التالي لكهربة المركبات وإدارة الأسطول في معرض bauma لعام 2025، الذي سيقام في الفترة من 7 إلى 13 أبريل في ميونيخ. ستقدِّم المجموعة أحدث الابتكارات من محفظتها الشاملة، بما في ذلك محولات DC/DC عالية الطاقة المدمجة، ومحولات التيار، وشواحن البطاريات لقطاعات البناء والمركبات الصناعية.


 DCC3: محول DC/DC جديد للأنظمة المساعدة


 ستقوم ZAPI GROUP إزاء أول ظهور لها في معرض bauma، بعرض DCC3، وهو محول DC/DC قوي وصغير الحجم طورته شركة Inmotion، وهي شركة تابعة لـ ZAPI GROUP. صُمِّم المحول لإظهار المرونة، ويدعم مجموعة واسعة من تطبيقات البناء.


يحوِّل جهاز DCC3 الجديد جهد الدخل من 250 إلى 900 فولت إلى خرج ثابت وقابل للتعديل يبلغ 12 أو 24 فولت، مما يوفر ما يصل إلى 10 كيلووات من الطاقة للأنظمة المساعدة في المركبات الصناعية والتجارية والخدمية الكهربائية أو الهجينة. تصميم المحول الجديد متوفِّر الآن للنماذج الأولية وللإنتاج التسلسلي في نهاية عام 2025.


 ابتكارات من حلول الشحن من ZAPI GROUP


 ستسلط المجموعة الضوء أيضًا على مجموعة حلول الشحن الموجودة في السيارة وخارجها، والتي صُممِّت خصيصًا لتطبيقات المركبات الصناعية والبناء، والتي طورتها شركات مجموعة ZAPI والمعروفة باسم Delta-Q Technologies وZIVAN. تتضمَّن تقنيات الشحن المميزة ما يلي:


 XV3300 وCT3.3 - أنظمة شحن 3 في 1 عالية الأداء وسريعة الشحن وصغيرة الحجم لتطبيقات بقدرة 3.3 كيلووات.

 شاحن SG9، شاحن خارجي مرن بقدرة 9 كيلووات، مناسب للبيئات القاسية.

صرَّح السيد Matteo Artioli، مدير المبيعات العالمية في ZAPI GROUP: "تعمل ZAPI GROUP بفضل تاريخها الطويل من النجاح في مجال كهربة المركبات، على دفع قطاعي البناء والصناعة نحو عمليات أكثر أمانًا وكفاءة وإنتاجية". "نركز على تقديم التقنيات التي تجعل الكهربة أكثر سهولة وقابلية للتطوير لعملائنا وشركائنا من الشركات المصنعة للمعدات الأصلية."


يمكن للمشاركين في معرض bauma لعام 2025 زيارة ZAPI GROUP في الجناح A3.312 لمشاهدة حلولها في مجال الكهربة والتحدث إلى فريقها حول كيفية تعزيز التنقل في مجال البناء.


 نبذة عن ZAPI GROUP


 تعمل ZAPI GROUP على تنظيم عملية التحوُّل إلى كهربائي بالكامل بفضل خبرتها في تكامل الأنظمة وحافظة منتجات متكاملة للغاية، من قبيل أجهزة التحكم في الحركة، والمحركات الكهربائية، وأجهزة شحن البطاريات العالية التردد للاستخدام في المركبات الكهربائية والهجينة. نقدِّم نظام تكامل جاهز للاستخدام، وبرامج التنقل الذاتية، والسلامة وتتبُّع الأصول لإدارة الأسطول. وبصفتها شركةً رائدةً عالميًا في مجال التزويد بالكهرباء تتمتع بخبرة عميقة في مجال الأنظمة وتقود الابتكارات الرائدة ولديها شغف في تحقيق نجاح العملاء، تضم ZAPI GROUP اليوم أكثر من 1700 موظف حول العالم بإجمالي إيرادات سنوية تزيد عن 700 مليون دولار أمريكي. للحصول على المزيد من المعلومات، تفضَّل بزيارة www.zapigroup.com.


إن نص اللغة الأصلية لهذا البيان هو النسخة الرسمية المعتمدة. أما الترجمة فقد قدمت للمساعدة فقط، ويجب الرجوع لنص اللغة الأصلية الذي يمثل النسخة الوحيدة ذات التأثير القانوني.


صور / وسائط متعددة متوفرة على : https://www.businesswire.com/news/home/20250403952563/en



الرابط الثابت

https://www.aetoswire.com/ar/news/4042025457622


جهات الاتصال

Carley Gray، Communiqué PR

 الهاتف: (206) 282-4923 الرقم الداخلي 114

 البريد الإلكتروني: zapigrouppr@communiquepr.com


ZAPI GROUP to Showcase Product and Technology Portfolio for Off-Highway Electrification at bauma 2025


 

Electrification leader brings latest OEM solutions to world’s largest construction trade fair


 


(BUSINESS WIRE)--ZAPI GROUP, a global leader in electrification, will showcase its next-generation solutions for vehicle electrification and fleet management at bauma 2025, taking place April 7-13 in Munich. The group will feature the latest innovations from its comprehensive portfolio, including high power on-board DC/DC converters, inverters, and battery chargers for the construction and industrial vehicle sectors.


DCC3: A New DC/DC Converter for Auxiliary Systems


Debuting at bauma, ZAPI GROUP will demo the DCC3, a rugged, compact DC/DC converter developed by Inmotion, a ZAPI GROUP company. The converter is engineered for flexibility, supporting a wide range of construction applications.


The new DCC3 converts input voltages from 250 to 900V into a stable, adjustable 12 or 24V output, delivering up to 10 kW of power for auxiliary systems in electric or hybrid industrial, commercial, and utility vehicles. The new converter design is available for prototyping now and for serial production at the end of 2025.


Innovations from ZAPI GROUP Charging Solutions


The group will also spotlight its suite of on- and off-board charging solutions, ruggedized for construction and industrial vehicle applications, developed by ZAPI GROUP companies Delta-Q Technologies and ZIVAN. Featured charging technologies include:


The XV3300 and CT3.3 - high-performance, fast charging, and compact 3-in-1 charging systems for 3.3kW applications.

The SG9 charger, a 9kW modular, flexible off-board charger for harsh environments.

“With a long history of success in vehicle electrification, ZAPI GROUP is driving the construction and industrial sectors toward safer, more efficient and productive operations,” said Mr. Matteo Artioli, Global Sales Director, ZAPI GROUP. “We’re focused on delivering technologies that make electrification more accessible and scalable for our OEM customers and partners.”


bauma 2025 attendees can visit ZAPI GROUP at stand A3.312 to view its electrification solutions and talk to its team about how to enhance construction mobility.


About ZAPI GROUP


ZAPI GROUP is engineering the transition to an all-electric future with a highly integrated product portfolio, including motion controllers, electric motors, and high-frequency battery chargers for application in full-electric and hybrid vehicles. We provide turnkey system integration, autonomous navigation software, and safety and asset tracking for fleet management. As a global electrification leader with deep systems experience, leading innovations, and an obsession with driving customers' success, ZAPI GROUP now counts more than 1700 employees worldwide with a total annual revenue of more than 700 million US dollars. For more information, visit www.zapigroup.com.


 


View source version on businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20250403952563/en/



Permalink

https://www.aetoswire.com/en/news/3042025457477


Contacts

Carley Gray, Communiqué PR

Phone: (206) 282-4923 ext. 114

Email: zapigrouppr@communiquepr.com


 

Esri Releases Expanded Edition of the World’s Most Comprehensive GIS Dictionary

 A to Z GIS Is the Must-Have Terminology Desk Reference for Anyone in GIS


 



(BUSINESS WIRE)--Esri, the global leader in location intelligence, just published the third edition of A to Z GIS: An Illustrated Dictionary of Geographic Information Systems. As geographic information system (GIS) technology has evolved and become more mainstream, so has the language of this powerful tool. An essential guide for managers, programmers, users, writers, editors, and students, the updated edition of A to Z GIS contains


Insights from more than 200 subject matter experts.

A cross-referenced dictionary with nearly 3,000 terms, including more than 1,400 new additions.

Revised, high-quality color illustrations.

A popular, comprehensive dictionary, A to Z GIS: An Illustrated Dictionary of Geographic Information Systems is a crucial resource for everyone in GIS, helping to keep professionals and students alike updated on the latest geospatial terminology.


A to Z GIS: An Illustrated Dictionary of Geographic Information Systems is available in paperback (ISBN: 9781589488113, US$34.99) and as an ebook (ISBN: 9781589488120, US$34.99). This book can be obtained from most online retailers worldwide. Interested retailers can contact Esri Press book distributor Ingram Publisher Services.


About Esri


Esri, the global market leader in geographic information system (GIS) software, location intelligence, and mapping, helps customers unlock the full potential of data to improve operational and business results. Founded in 1969 in Redlands, California, USA, Esri software is deployed in hundreds of thousands of organizations globally, including Fortune 500 companies, government agencies, nonprofit institutions, and universities. Esri has regional offices, international distributors, and partners providing local support in over 100 countries on six continents. With its pioneering commitment to geospatial technology and analytics, Esri engineers the most innovative solutions that leverage a geographic approach to solving some of the world’s most complex problems by placing them in the crucial context of location. Visit us at esri.com.


Copyright © 2025 Esri. All rights reserved. Esri, the Esri globe logo, ArcGIS, The Science of Where, esri.com, and @esri.com are trademarks, service marks, or registered marks of Esri in the United States, the European Community, or certain other jurisdictions. Other companies and products or services mentioned herein may be trademarks, service marks, or registered marks of their respective mark owners.


 


View source version on businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20250402551147/en/



Permalink

https://www.aetoswire.com/en/news/3042025457299


Contacts

Jo Ann Pruchniewski

Public Relations, Esri

Mobile: 301-693-2643

Email: jpruchniewski@esri.com

حصول Laserfiche على تصنيف 5 نجوم في دليل برنامج الشركاء من CRN®‎ لعام 2025


لونغ بيتش، كاليفورنيا - الجمعة, 04. أبريل 2025 أيتوس واير طباعة 


(BUSINESS WIRE)-- تم  تكريم Laserfiche — وهي منصة مؤسسية رائدة تساعد المؤسسات على إدارة المحتوى وسير العمل الأكثر أهمية لديها — من قِبل ® CRN‎، وهي علامة تجارية تابعة لشركة The Channel Company، مع جائزة 5 نجوم في دليل برنامج الشركاء لدى CRN لعام 2025. يمكن لمقدمي الحلول العثور على برامج شركاء البائعين التي تتوافق مع أهدافهم التجارية وتوفر قيمة عالية للشركاء في هذا المورد الأساسي.


 قال Josep Domingot، نائب رئيس المبيعات في Laserfiche: "يحصل شركاء Channel على الموارد الأساسية التي يحتاجون إليها لتأمين صفقات جديدة وتقديم دعم استثنائي من خلال برنامج Laserfiche Solution Provider. ويؤكد تصنيف CRN ذو الخمس نجوم على التزامنا بالخدمة والدعم المتميزين اللذين نقدمهما لشركائنا."


يمكن للشركاء إطلاق العنان لإمكانات النمو من خلال برنامج Laserfiche Solution Provider، الذي يوفر تدريبًا وتعليمًا قويًا لدعم الصفقات الجديدة وفرص التوسع. في عام 2025، ستقدم حلول Laserfiche Solution Providers أحدث تقنيات الذكاء الاصطناعي في إدارة المستندات للعملاء. وستعمل هذه الابتكارات، إلى جانب مبيعات Laserfiche ودعم المنتجات، على تعزيز المبيعات والتبني وتطوير الأعمال.


تعدُّ جائزة الخمس نجوم تقديرًا مميزًا يُمنح للشركات التي أنشأت برامجها الشريكة استنادًا إلى العناصر الأساسية اللازمة لتنمية شراكات القنوات الدائمة والمربحة والناجحة.


بالنسبة لدليل برنامج الشركاء لعام 2025، قام فريق البحث في CRN بتقييم البائعين بناءً على متطلبات البرنامج والعروض، مثل تدريب الشركاء وتعليمهم، والدعم قبل البيع وبعده، وبرامج التسويق والموارد، والدعم الفني، والتواصل.


وقالت Jennifer Follett، نائبة الرئيس للمحتوى الأمريكي ورئيسة التحرير التنفيذية لشركة CRN في شركة The Channel Company: "إن الظهور في دليل برنامج الشركاء لدى CRN لعام 2025 يسلط الضوء على التزام موردي التكنولوجيا هؤلاء بالتطور مع مقدمي الحلول، ودفع عجلة الابتكار، ودعم النجاح المتبادل. ويعمل هذا المشروع السنوي المهم على تمكين مزودي الحلول من تحديد البائعين الملتزمين بتعزيز برامج شركائهم وتلبية الاحتياجات التجارية المتغيرة باستمرار للقنوات والعملاء النهائيين. ويقدم الدليل نظرة متعمقة حول القيمة المميزة لكل برنامج شريك، حتى يتمكن مزودو الحلول من اتخاذ قرارات الشراكة الإستراتيجية بثقة."


 يظهر دليل برنامج الشركاء لعام 2025 في عدد شهر أبريل 2025 من مجلة CRN ويُنشر عبر الإنترنت على www.CRN.com/PPG.


  ابدأ برحلة النمو مع برنامج Laserfiche Solution Provider. تفضل بزيارة الموقع الإلكتروني لدى Laserfiche لمعرفة مزيد من المعلومات.


  نبذة عن Laserfiche


 Laserficheهي منصة مؤسسية رائدة تساعد المؤسسات في تحويل العمليات رقميًا وإدارة محتواها باستخدام حلول مدعومة بالذكاء الاصطناعي. ومن خلال سير العمل القابل للتطوير والنماذج القابلة للتخصيص والقوالب التي لا تتطلب تعليمات برمجية والقدرات التي يدعمها الذكاء الاصطناعي، تعمل منصة إدارة المستندات Laserfiche®‎ على تسريع آليات إنجاز الأعمال. وتحظى Laserfiche بثقة المؤسسات من الأحجام كافة - من الشركات الناشئة إلى شركات Fortune 500 - حيث تعمل على تمكين الفرق من تعزيز الإنتاجية والتعاون وتقديم تجربة عملاء متفوقة على نطاق واسع. يقع المقر الرئيسي لشركة Laserfiche في لونج بيتش، كاليفورنيا، وتعمل على مستوى العالم، ولها مكاتب في كل أنحاء أمريكا الشمالية وأوروبا وآسيا.


  للتواصل مع Laserfiche:


Laserfiche Blogمدونة   | X | LinkedIn | Facebook | YouTube


  نبذة عن The Channel Company:


  شركة The Channel Company، واختصارها (TCC)، هي الشركة الرائدة عالميًا في نمو القنوات لأفضل العلامات التجارية التكنولوجية في العالم. نحن نعمل على تسريع النجاح عبر القنوات الإستراتيجية لموردي التكنولوجيا ومقدمي الحلول والمستخدمين النهائيين من خلال العلامات التجارية الإعلامية المتميزة وخدمات التسويق المتكاملة وخدمات الأحداث والاستشارات الإستراتيجية ورؤى السوق والجمهور الحصرية. وتعدُّ TCC شركة محفظة من صناديق الاستثمار التي تديرها شركة EagleTree Capital، وهي شركة أسهم خاصة يقع مقرها في مدينة نيويورك. لمزيد من المعلومات، تُرجى زيارة thechannelco.com.


  لمتابعة The Channel Company: X، وLinkedIn وFacebook.


  © 2025 The Channel Company, Inc.‎ CRN هي علامة تجارية مسجلة لشركة The Channel Company, Inc. كل الحقوق محفوظة.


إن نص اللغة الأصلية لهذا البيان هو النسخة الرسمية المعتمدة. أما الترجمة فقد قدمت للمساعدة فقط، ويجب الرجوع لنص اللغة الأصلية الذي يمثل النسخة الوحيدة ذات التأثير القانوني.



الرابط الثابت

https://www.aetoswire.com/ar/news/0404202545767


جهات الاتصال

 جهة الاتصال الخاصة بـ Laserfiche:

  Linda Domingo

 مديرة الاتصالات، Laserfiche

 Linda.domingo@laserfiche.com |‎ 562-988-1688 x 234


  جهة الاتصال الخاصة بـ The Channel Company:

  Kristin DaSilva

 The Channel Company

  kdasilva@thechannelcompany.com