Saturday, May 31, 2014

منع الحافلات التي يتجاوز عمرها الافتراضي 10 سنوات من دخول السعودية


ابو ظبي، دولة الإمارات العربية المتحدة - يوم الخَمِيس 29 مايو 2014 [ME NewsWire]

تلقت وزارة الداخلية، ممثلة في الإدارة العامة للتنسيق المروري، رسالة من وزارة الخارجية بالدولة، تفيد بأن الجهات المختصة في المملكة العربية السعودية، قررت منع الحافلات غير السعودية؛ والتي تنقل الركاب إلى المملكة أو عبر أراضيها، من دخول الأراضي السعودية إذا تجاوز عمرها الافتراضي 10 سنوات من سنة الصنع وسيبدأ تطبيق القرار اعتباراً من 25 سبتمبر المقبل.

وقال العميد غيث حسن الزعابي، مدير عام التنسيق المروري بالوزارة، إن الشروط والتعليمات الخاصة بممارسة نشاط نقل الركاب بالحافلات إلى أراضي المملكة العربية السعودية، قد حددت العمر الافتراضي للحافلات بما لا يزيد عن 10 سنوات من سنة الصنع، وذلك حرصاً منها على سلامة الركاب وراحتهم وسلامة مستخدمي الطريق، داعياً أصحاب الحافلات إلى الالتزام بالتعليمات الجديدة الصادرة من الجهات المختصة في السعودية حتى لا يتعرضوا للمساءلة القانونية.

وأوضح أن الإدارة العامة للتنسيق المروري خاطبت إدارات المرور والدوريات وإدارات ترخيص الآليات والسائقين بالدولة لتعريف أصحاب الحافلات بالقرار.

للمزيد من المعلومات عن:

وزارة الداخلية، الرجاء النقر هنا

شرطة أبوظبي، الرجاء النقر هنا

يمكنكم متابعتنا والاطلاع على آخر أخبارنا على مواقع التواصل الإجتماعي على: يوتيوب، فيسبوك، تويتر

Contacts

الأمانة العامة لمكتب سمو وزير داخلية دولة الإمارات العربية المتحدة، إدارة الشؤون الفنية والإعلام الأمني
القيادة العامة لشرطة أبوظبي - الإعلام ألأمني

الصحافة العربية:
شرف الدين الطاهر  00971503196353
نبيـل عويـدات 00971509992139
مجدي الكساب 00971506625470

تنسيق التغطيات الصحفية:
سمير خميس 00971508242353





Permalink: http://me-newswire.net/ar/news/11133/ar

Moody's Corporation Increases Conditional Offer Price for ICRA Equity Shares


NEW YORK - Wednesday, May 28th 2014 [ME NewsWire]

(BUSINESS WIRE)-- Moody’s Corporation (NYSE:MCO) today announced an increase in the price of its conditional open offer to acquire up to 2,650,000 equity shares of ICRA Limited (ICRA) to Rs 2,400 per equity share.

The increase represents a premium of 20.0% to the previous offer price of Rs 2,000 per equity share, a premium of 51.1% to the closing stock price of ICRA Limited on February 21, the last trading day before the offer announcement, and a premium of 46.6% to ICRA’s all-time closing high price on the National Stock Exchange of India Limited before the offer announcement.

The price increase will be the only and final revision to the offer price, and the offer remains conditional on Moody’s acquiring at least 2,149,101 equity shares, which would increase Moody’s ownership stake from 28.5% to just over 50.0%.

“We are committed to the successful completion of our open offer to ICRA shareholders,” said Raymond McDaniel, President and Chief Executive Officer of Moody's. “Our increased offer price reflects our desire to maximize investor participation in the offer.”

The offer will open on Tuesday, June 3 and close on Monday, June 16. The revised schedule of activities is indicated in the Letter of Offer which has been dispatched to the shareholders of ICRA.

Further details can be found in the corrigendum to the public announcement, detailed public statement and letter of offer available at www.sebi.gov.in, www.bseindia.com, and www.nseindia.com.

ABOUT MOODY'S CORPORATION

Moody's is an essential component of the global capital markets, providing credit ratings, research, tools and analysis that contribute to transparent and integrated financial markets. Moody's Corporation (NYSE:MCO) is the parent company of Moody's Investors Service, which provides credit ratings and research covering debt instruments and securities, and Moody's Analytics, which offers leading-edge software, advisory services and research for credit and economic analysis and financial risk management. The Corporation, which reported revenue of $3.0 billion in 2013, employs approximately 8,500 people worldwide and maintains a presence in 31 countries. Further information is available at www.moodys.com.

"Safe Harbor" Statement under the Private Securities Litigation Reform Act of 1995

Certain statements contained in this release are forward-looking statements and are based on future expectations, plans and prospects for Moody’s business and operations that involve a number of risks and uncertainties. Moody’s outlook for 2014 and other forward-looking statements in this release are made as of April 25, 2014, and the Company disclaims any duty to supplement, update or revise such statements on a going-forward basis, whether as a result of subsequent developments, changed expectations or otherwise. In connection with the “safe harbor” provisions of the Private Securities Litigation Reform Act of 1995, the Company is identifying certain factors that could cause actual results to differ, perhaps materially, from those indicated by these forward-looking statements. Those factors, risks and uncertainties include, but are not limited to, the current world-wide credit market disruptions and economic slowdown, which is affecting and could continue to affect the volume of debt and other securities issued in domestic and/or global capital markets; other matters that could affect the volume of debt and other securities issued in domestic and/or global capital markets, including credit quality concerns, changes in interest rates and other volatility in the financial markets; the uncertain effectiveness and possible collateral consequences of U.S. and foreign government initiatives to respond to the economic slowdown; concerns in the marketplace affecting our credibility or otherwise affecting market perceptions of the integrity or utility of independent agency ratings; the introduction of competing products or technologies by other companies; pricing pressure from competitors and/or customers; the impact of regulation as an NRSRO, the potential for new U.S., state and local legislation and regulations, including provisions in the Dodd-Frank Wall Street Reform and Consumer Protection Act and anticipated regulations resulting from the law; the potential for increased competition and regulation in the EU and other foreign jurisdictions; exposure to litigation related to our rating opinions, as well as any other litigation to which the Company may be subject from time to time; provisions in the Dodd-Frank Act legislation modifying the pleading standards, and EU regulations modifying the liability standards, applicable to credit rating agencies in a manner adverse to rating agencies; provisions of EU regulations imposing additional procedural and substantive requirements on the pricing of services; the possible loss of key employees; failures or malfunctions of our operations and infrastructure; any vulnerabilities to cyber threats or other cybersecurity concerns; the outcome of any review by controlling tax authorities of the Company’s global tax planning initiatives; the outcome of those legacy tax matters and legal contingencies that relate to the Company, its predecessors and their affiliated companies for which Moody’s has assumed portions of the financial responsibility; the ability of the Company to successfully integrate acquired businesses; currency and foreign exchange volatility; a decline in the demand for credit risk management tools by financial institutions; and other risk factors as discussed in the Company’s annual report on Form 10-K for the year ended December 31, 2013 and in other filings made by the Company from time to time with the Securities and Exchange Commission.

Contacts

Moody’s Corporation

MEDIA:
Michael Adler, 212-553-4667
Senior Vice President
Corporate Communications
michael.adler@moodys.com



INVESTOR RELATIONS:
Salli Schwartz, 212-553-4862
Global Head of Investor Relations
sallilyn.schwartz@moodys.com







Permalink: http://www.me-newswire.net/news/11126/en

ادراج إكسبلورنس في تقرير البائع الرائع في قطاع التعليم للعام 2014 الصادر عن جارتنر

مونتريـال - يوم الأَرْبعاء 28 مايو 2014 [ME NewsWire]
نظراً لما تقدمه من أدوات تقييم المناهج وإدارة خبرة التعلم، اختارت "جارتنر" شركة "إكسبلورنس" بصفتها المزوّد المبتكر والجذاب وذو تأثير في ميادين التعليم التفاعلي
 (بزنيس واير): تعلن اليوم شركة "إكسبلورنس"، وهي المزوّد الرائد لحلول إدارة خبرة التعلّم ("إل إي إم") للتعليم التفاعلي، عن حصولها على تسمية "البائع الرائع في قطاع التعليم" من "جارتنر". ويقوم تقرير "البائع الرائع في قطاع التعليم 2014" رفيع المستوى بتصنيف البائعين الناشئين ممن يساعدون المؤسسات التعليمية في زيادة تنافسيتها عبر منتجاتهم وخدماتهم. وتُمكّن برمجية "بلو" المقدمة من "إكسبلورنس" المؤسسات التعليمية من تحسين خبرة التعلّم لديها بشكل دائم ضمن منظماتهم.
ومع استمرار التقنيات التعليمية بإحداث ثورة في هذا القطاع، فإنه يتوجب على المؤسسات التعليمية الاستثمار بحكمة بهدف تلبية الطلب المتزايد على المساءلة، وأن تحسّن في ذات الوقت من خبرة التدريس والتعليم. وبهدف مساعدة الأكاديميين الرائدين في تحديد توجهات التحوّل الألكتروني والرقمي في القطاع، فإن "جارتنر" تنشر هذا التقرير سنوياً بغية تسليط الضوء على أحدث التقنيات التي تسترعي انتباه المؤسسات التعليمية.
وقال سامر صعب، الرئيس التنفيذي لشركة "إكسبلورنس" في معرض تعليقه: "نحن فخورون بحصول شركتنا على تسمية ’البائع الرائع‘ من ’جارتنر‘ خاصة وأن الأخيرة هي شركة تحليلات مشهورة عالمياً، وإننا ملتزمون بمساعدة القادة الأكاديميين في تحسين خبرة التعليم والتعلّم. يعزز هذا التقرير المرجعي ثقتنا بأننا نسير على الطريق الصحيح في تركيزنا على تزويد المؤسسات التعليمية بأدوات تقييم المناهج وإدارة خبرة التعلّم في مجال التعليم التفاعلي".
وحققت شركة "إكسبلورنس" التميّز لنفسها من خلال تطوير حلول "بلو" التي تعزز روابط القوى الأربعة لدى "جارتنر" وهي: المعلومات والحوسبة السحابية وحلول الأجهزة الجوالة والشباكات الاجتماعية، وذلك بهدف خلق خبرة تعلّم تكيفية. كما تجسد بوابة "بلوبَلْس" من "إكسبلورنس" والتي تشكل محور للتواصل الأجتماعي الطريقة التي تستطيع من خلالها حلول "بلو" تمكين المؤسسات من تنفيذ منهجية تحسين وتطوير متواصلة عبر تقييم المنهاج خلال الفصل الدراسي، والقيام بالاجراءات التصحيحية، وتقييم التقدم المستمر، والتركيز على تقديم عائدات مرتفعة على التوقعات "آر أو إي" لجميع الأطراف المعنية.
للاطلاع على كامل التقرير والتعرف على توصيات "جارتنر"، يرجى استعراض تقرير "البائع الرائع في قطاع التعليم 2014". كما يمكنكم زيارة موقع "إكسبلورنس" الإلكتروني للتعرف على الطريقة التي تستطيع فيها حلول إدارة خبرة التعلّم من "إكسبلورنس" مساعدة مؤسستكم على تحسين خبرة التعليم لتحقيق تعلّم تكيفي أفضل.
لمحة عن شركة "إكسبلورنس"
تعتبر شركة "إكسبلورنس" المزوّد الرائد لحلول إدارة خبرة التعلّم للتعليم التفاعلي لكل من المؤسسات التعليمية وإدارات التعليم في الشركات والتدريب المؤسسي للمنظمات. ويتضمن حل "بلو" من "إكسبلورنس" تقييم الدروس والمناهج، وتطوير فحوص المؤشرات النفسية وفحوص المعرفة، ومراجعات التقييم الشاملة، والاستبيانات المنظمة للشركات.
ويركز حل "بلو"، على خلاف الحلول الأخرى، على تحسين المناهج والعمليات (وليس الأداء المنفرد)، مما يقدم عائدات إيجابية للتوقعات، ويشارك جميع المساهمين في دورة تحسين مستدامة ومستمرة.
ويتوفر حل "بلو" لإدارة خبرة التعلم من "إكسبلورنس" بعدّة لغات متضمنة الإنكليزية والعربية والفرنسية والإسبانية والصينية. وتشتمل قائمة عملاء "إكسبلورنس" على كلية بوسطن، وكلية جورجيان، وجامعة المعهد الملكي للتكنولوجيا في ملبورن، وجامعة بويبلا في الأمريكتين، وجامعة غرونينغين، وجامعة لويزفيل، وجامعة بنسلفانيا، وغيرها بالإضافة للعديد من المنظمات الأخرى مثل "سنتربريدج"، و"أرامكو السعودية"، و"فيديليتي" و"ناسا".
تأسست شركة "إكسبلورنس" عام 2003، وهي شركة خاصة تتخذ من مونتريـال في كندا مقراً لها. وتمت تسمية شركة "إكسبلورنس" كأحد أفضل أماكن العمل في كندا لعام 2014.
بيان إخلاء مسؤولية
لا تصادق شركة "جارتنر" على أي بائع، منتج أو خدمة ورد اسمها في أي من إعلاناتها البحثية كما لا تنصح مستخدمي التكنولوجيا باختيار الباعة من ذوي التصنيف الأعلى فقط. تتضمن المنشورات البحثية من "جارتنر" آراء مؤسسة "جارتنر" للأبحاث ويجب عدم اعتبارها كبيانات واقعية. تتخلى جارتنر" عن أي مسؤولية تجاه كافة الضمانات المعلنة والضمنية الخاصة بهذا البحث بما في ذلك أية ضمانات على موافقتها للسوق أو ملاءمتها لأغراض محددة.
إنّ نصّ اللغة الأصلية لهذا البيان هو النسخة الرسمية المعتمدة. أمّا الترجمة فقد قدِمتْ للمساعدة فقط، ويجب الرجوع لنصّ اللغة الأصلية الذي يمثّل النسخة الوحيدة ذات التأثير القانوني.

Contacts


شركة "إكسبلورنس"
جيل جروبر
هاتف: 7766-238-514 1+
البريد الإلكتروني: ggruber@explorance.com






Permalink: http://www.me-newswire.net/ar/news/11118/ar

eXplorance Named in Gartner’s “Cool Vendors in Education, 2014” Report

 MONTREAL - Wednesday, May 28th 2014 [ME NewsWire]

Providing course evaluation and Learning Experience Management tools, eXplorance is being designated by Gartner as innovative, intriguing and impactful in the arena of adaptive learning.

(BUSINESS WIRE)-- eXplorance, the leading provider of Learning Experience Management (LEM) solutions for adaptive learning, announces today that it has been named a Cool Vendor in Education by Gartner. The prestigious “Cool Vendors in Education, 2014” report profiles emerging vendors whose products and services assist educational institutions with competitiveness. eXplorance’s Blue software enables institutions to continuously improve the learning experience within their organisation.

As education technologies continue to revolutionise the industry, educational institutions must invest wisely in order to address the demand for increased accountability while enhancing the teaching and learning experience. In order to assist academic leaders in identifying new digitisation trends in the industry, Gartner publishes this report annually to highlight cutting-edge technologies warranting attention from educational institutions.

“We are proud to be recognised by Gartner, a globally renowned analyst firm, as a Cool Vendor. We are committed to assisting academic leaders in improving the teaching and learning experience,” says Samer Saab, eXplorance’s CEO. “This authoritative report gives us confidence that we are on the right track by focusing on providing educational institutions with course evaluation and Learning Experience Management tools for adaptive learning,” concludes Samer.

eXplorance distinguished itself by developing Blue solutions which leverage all four of the elements in Gartner’s Nexus of Forces - information, cloud, mobile, and social - to create an adaptive learning experience. eXplorance’s social feedback hub, bluepulse™, illustrates how eXplorance’s Blue solutions enable institutions to implement a cycle of continuous improvement through in-term course evaluation, corrective actions, ongoing progress assessment, and a focus on providing high return on expectations (ROE) to all stakeholders.

To read the full report and discover Gartner’s recommendations, view the “Cool Vendors in Education, 2014” report. Check out eXplorance’s website to see how eXplorance’s Learning Experience Management solutions can assist your organisation in optimising the teaching experience for better adaptive learning.

About eXplorance Inc. eXplorance is the leading provider of Learning Experience Management solutions for adaptive learning for educational institutions, corporate training and organisational management. eXplorance’s Blue includes course evaluations, psychometric and knowledge test development, 360 degree feedback reviews and broad-based stakeholder surveys.

Unlike other solutions, Blue fully focuses on process improvement (and not individual performance), providing positive Return on Expectations (ROE) and engages all stakeholders in a continuous and sustainable improvement cycle.

eXplorance’s Learning Experience Management solution Blue is available in multiple languages including English, French, and Spanish. Some of eXplorance's clients include Boston College, Georgian College, RMIT University, UDLAP, the University of Groningen, the University of Louisville, the University of Pennsylvania and many other organisations such as Centerbridge, Saudi Aramco, Fidelity and NASA.

Founded in 2003, eXplorance is a privately held corporation based in Montreal, Canada. eXplorance was recognised as one of the 2014 Best Workplaces in Canada.

Disclaimer (Gartner): Gartner does not endorse any vendor, product or service depicted in its research publications, and does not advise technology users to select only those vendors with the highest ratings. Gartner research publications consist of the opinions of Gartner’s research organisation and should not be construed as statements of fact. Gartner disclaims all warranties, expressed or implied, with respect to this research, including any warranties of merchantability or fitness for a particular purpose.

Contacts

eXplorance, Inc.

Gil Gruber, +1 514-238-7766

ggruber@explorance.com









Permalink: http://www.me-newswire.net/news/11118/en

Le Vote Electronique Vérifiable fait date en Belgique durant les Elections du Parlement Européen

BRUXELLES, Belgique. - Samedi 31 Mai 2014 [ME NewsWire]

(BUSINESS WIRE)Smartmatic, le fournisseur de technologie et de services d’élections numéro un au monde, a aidé les électeurs belges à utiliser pour la première fois une solution de vote électronique 100 % automatisée et entièrement vérifiable pour choisir leurs représentants au Parlement européen. Le taux de participation en Belgique a atteint 90 %, le plus élevé parmi les nations de l’Union européenne.

Ces élections étaient particulièrement complexes étant donné que trois parlements différents étaient élus : le régional, le fédéral et l’européen. La plateforme avancée de vote automatisé fournie par Smartmatic, qui avait déjà été utilisée dans les élections municipales et provinciales en Belgique, a été un élément clé du succès du processus électoral.

Smartmatic a fourni sa technologie et ses services dans 3 365 bureaux de vote sur 153 communes, desservant des millions d’électeurs.

Commentant les élections, Antonio Mugica, président-directeur général de Smartmatic a déclaré : « Ce fut un honneur pour nous de faire partie de cette toute première élection du Parlement européen utilisant le vote vérifiable. De concert avec les autorités, nous avons réussi à faciliter l’expérience électorale des Belges tout en garantissant une transparence et une exactitude maximales. »

En novembre 2011, Smartmatic a été choisie par le Service public fédéral intérieur belge comme fournisseur de technologie de vote pour les quinze prochaines années. La société a ensuite produit une solution de vote sur mesure selon le cadre juridique belge et les directives strictes stipulées par le Service public fédéral intérieur, les régions, les plus grandes universités belges et le Conseil de l’Europe.

À propos de Smartmatic

Nous avons pour mission de créer une technologie et d’offrir des services qui ont un impact profond sur la société. En aidant les gouvernements à mieux gérer les élections, nous avons administré plus de 2,3 milliards de votes vérifiables secrets et sécurisés dans plus de 3 500 élections infalsifiables et sans fraude. Notre approche innovante des élections nous a permis d’être le numéro un du secteur mondial du vote électronique en termes de chiffre d’affaires, de bénéfices, d’offre de produits, de présence géographique et de progrès technologiques.

Nous employons plus de 800 personnes dans les pays suivants : États-Unis, Royaume-Uni, Pays-Bas, Belgique, Mexique, Barbade, Haïti, Brésil, Panama, Venezuela, Philippines, Inde et Taïwan.

Le texte du communiqué issu d’une traduction ne doit d’aucune manière être considéré comme officiel. La seule version du communiqué qui fasse foi est celle du communiqué dans sa langue d’origine. La traduction devra toujours être confrontée au texte source, qui fera jurisprudence.

Contacts

Smartmatic

Mme Samira Saba, +1-561-862-0747

Directrice du marketing et de la communication

Communications@smartmatic.com









Permalink: http://www.me-newswire.net/news/11115/fr

الأصوات الالكترونية القابلة للتحقق تسجل إنجازاً تاريخياً في بلجيكا خلال الانتخابات البرلمانية للاتحاد الأوروبي

ME NewsWire

بروكسل، بلجيكا - يوم الأَرْبعاء 28 مايو 2014 

(بزنيس واير): قامت شركة "سمارت ماتيك" وهي الرائدة عالمياً في مجال التصويت الإلكتروني ومزودة الخدمات، بمساعدة الناخبين البلجيكيين على استخدام حل التصويت الالكتروني الآلي الذي يمكن التحقق منه بشكل كامل للمرة الأولى من أجل اختيار ممثليهم في البرلمان الأوروبي. وبلغت نسبة المشاركة في بلجيكا 90 في المائة، وهي النسبة الأعلى بين دول الاتحاد الأوروبي.

وكانت هذه الانتخابات معقدة خاصة أنه تم انتخاب ثلاثة برلمانات مختلفة إقليمية واتحادية وأوروبية. وشكلت منصة التصويت الآلية المتقدمة التي توفرها "سمارت ماتيك" والتي استخدمت سابقاً في الانتخابات البلدية والمحلية في بلجيكا، عنصراً أساسياً في نجاح العملية الانتخابية.

وقدمت "سمارت ماتيك" تقنية الانتخابات وخدماتها في 3,365 مركز اقتراع في 153 بلدية، من خلال خدمة الملايين من الناخبين.

وقال أنطونيو موجيكا، الرئيس التنفيذي لشركة "سمارت ماتيك" في تعليقه على الانتخابات: "إنه لشرف لنا أن نكون جزءاً من هذه الانتخابات في البرلمان الأوروبي للمرة الأولى باستخدام التصويت الذي يمكن التحقق منه. لقد تمكنّا بالتعاون مع السلطات من الإسراع في تجربة التصويت الخاصة بالبلجيكيين مع ضمان أقصى قدر ممكن من الشفافية والدقة".

هذا وتم في نوفمبر من عام 2011 اختيار "سمارت ماتيك" من قبل الخدمة العامة الاتحادية الداخلية في بلجيكا كمزود لتقنية التصويت على مدى الأعوام الـ15 المقبلة. وبعد ذلك أنتجت الشركة حل التصويت المصمم خصيصاً تماشياً مع الإطار القانوني في بلجيكا والمبادئ التوجيهية الصارمة التي وضعتها الخدمة العامة الاتحادية الداخلية والمناطق وقيادة الجامعات البلجيكية ومجلس أوروبا.

لمحة عن "سمارت ماتيك"

نركز في شركة "سمارت ماتيك" على خلق تقنية وتقديم خدمات ذات تأثير اجتماعي عميق. وقمنا بمعالجة أكثر من 2.3 مليار صوت بشكل سري وآمن ويمكن تدقيقه في أكثر من 3,500 عملية انتخابية لا يمكن التلاعب بها أو تزويرها. ونقود حالياً قطاع التصويت الإلكتروني وذلك فيما يتعلق بالعائدات والأرباح وعروض المنتجات وخدمات الجودة والدعم والحضور الجغرافي والتقدم التكنولوجي.

ويعمل لدينا أكثر من 800 موظف في الولايات المتحدة والمملكة المتحدة وهولندا وبلجيكا والمكسيك وبربادوس وهايتي والبرازيل وبنما وفنزويلا والفلبين والهند وتايوان.

إنّ نص اللغة الأصلية لهذا البيان هو النسخة الرسمية المعتمدة، أما الترجمة فقد قدمت للمساعدة فقط، ويجب الرجوع لنص اللغة الأصلية الذي يمثل النسخة الوحيدة ذات التأثير القانوني.

Contacts

"سمارت ماتيك"

السيدة سميرة سابا

مديرة التسويق والاتصالات

هاتف: 0747-862-561-1+

البريد الإلكتروني: Communications@smartmatic.com









Permalink: http://www.me-newswire.net/ar/news/11115/ar

Verifiable Electronic Vote Makes History in Belgium During the EU Parliamentary Elections

BRUSSELS, Belgium. - Wednesday, May 28th 2014 [ME NewsWire]

(BUSINESS WIRE)Smartmatic, the world’s leading voting technology and services provider, helped Belgian voters to use for the first time a 100% automated and fully-verifiable electronic voting solution to select their representatives to the European Parliament. Turnout in Belgium reached 90%, the highest among EU nations.

These elections were particularly complex as three different parliaments were being elected - Regional, Federal and European. The advanced automated voting platform provided by Smartmatic, which had been previously used in municipal and provincial elections in Belgium, was a key element in the success of the electoral process.

Smartmatic provided election technology and services in 3,365 polling stations across 153 communes, serving millions of voters.

Commenting on the elections, Antonio Mugica, CEO for Smartmatic said, “It was an honor for us to be part of this first-ever European parliament election using verifiable voting. Together with authorities, we managed to expedite the voting experience of Belgians while guaranteeing maximum transparency and accuracy.”

In November 2011, Smartmatic was selected by the Federal Public Service Interior of Belgium as voting technology provider for the next fifteen years. It then produced a tailor-made voting solution following Belgium's legal frame and the rigorous guidelines set forth by the Federal Public Service Interior, the Regions, leading Belgian universities, and the Council of Europe.

About Smartmatic

We focus on creating technology and offering services that have a profound social impact. In helping governments run better elections, we have processed over 2.3 billion auditable, secret and secure votes in more than 3,500 fraud-free elections. Our innovative approach to elections has made us the leader in the electronic voting industry worldwide in terms of revenue, profit, product offering, geographical presence and technological advancement.

We employ over 800 people in the US, UK, Netherlands, Belgium, Mexico, Barbados, Haiti, Brazil, Panama, Venezuela, Philippines, India and Taiwan.

Contacts

Smartmatic

Mrs. Samira Saba, +1-561-862-0747

Marketing and Communications Director

Communications@smartmatic.com









Permalink: http://www.me-newswire.net/news/11115/en

Cima NanoTech and Amdolla Group Announce Industry’s First Non-ITO Film-Based 42” Multi-Touch Module

SINGAPORE. - Wednesday, May 28th 2014 [ME NewsWire]
(BUSINESS WIRE) Cima NanoTech, a smart nanomaterials company specializing in high performance transparent conductive films, announced today the industry’s first ultra responsive, non-ITO film-based, 42-inch projected capacitive multi-touch module for large format touch applications. The module was built by Amdolla Group, a leader in advanced touch module manufacturing, using Cima NanoTech’s highly conductive, silver nanoparticle-based, SANTE® FS200 touch films. This product is targeted at applications including self-service kiosks, interactive tabletops, widescreen interactive digital signage, interactive flat panel displays, and other applications that require fast response, large size touch screens.

With a scan rate of 150hz for 10-point multi-touch, rivaling the response time of smartphones and tablets, this jointly developed product dramatically increases the speed of large format touch displays. Unlike optical and infrared touch solutions, this module does not have a raised bezel for a smooth cover glass. In addition, the random conductive mesh pattern formed by SANTE® nanoparticle technology eliminates moiré, a challenge for traditional metal mesh technologies, thus enabling touch screens with better display quality.

“Our goal is to offer our customers a high performance, cost competitive and easy-to-implement solutions, and we’ve done it,” said Jon Brodd, CEO, Cima NanoTech. “Together with touch panel manufacturer, Amdolla, we are confident in creating a large format touch experience that is engaging and intuitive, and we expect to see this product on shelves by Q4 2014.”

SANTE® FS200 touch films are manufactured via a wide width roll-to-roll wet coating process. The high-throughput, high-yield manufacturing makes SANTE® nanoparticle technology a cost competitive solution for large format touch screens. Cima NanoTech also has the production capabilities to scale up to wider width touch films for screen sizes above 42”, further expanding the possibilities for innovative touch-enabled surfaces.

“The high response rate and excellent multi-point accuracy of the 42” touch module makes it a superior product in the industry, and we are very excited to be working with Cima NanoTech to commercialize this product,” commented Vance Zhang, General Manager, Amdolla Group. “We are also working to scale up to 55’’ screen sizes and larger.”

About Cima NanoTech

Cima NanoTech is a smart nanomaterials company delivering high performance, next-generation transparent conductors. The company developed its proprietary SANTE® nanoparticle technology, a silver nanoparticle conductive coating that self-assembles into a random mesh-like network when coated onto a substrate. SANTE® nanoparticle technology enables transparent conductors in a multitude of markets from large-format multi-touch displays to capacitive sensors, transparent and moldable EMI shielding, transparent heaters, transparent antennas, OLED lighting, electrochromic, and other flexible applications. Cima NanoTech has business development centers in the U.S., Singapore, Israel, Japan, Korea, Taiwan and China. For more information, visit www.cimananotech.com.

“Cima NanoTech” and “SANTE” are registered trademarks of Cima NanoTech, Inc., registered in the U.S. and other countries.

About Amdolla Group

Founded in Shenzhen, China, Amdolla Group specializes in joint-design, joint-development, manufacturing, assembly and after-sales services to global computer, communication and consumer electronics leaders. The company leverages its advanced manufacturing technology and experienced technical team to provide total solutions to its customers, including Apple, Intel, Lenovo, Huawei, TCL, and many others. Visit www.amdolla.com.cn or e-mail amdolla@amdolla.com.cn.

Contacts

Cima NanoTech

Felicia Chia, +65-6570-2018

Marketing Manager

fchia@cimananotech.com

Fax: +65-6570-2038




Thursday, May 29, 2014

Busses that are more than 10 Years Old banned from Entering Saudi Arabia


ABU DHABI, United Arab Emirates - Thursday, May 29th 2014 [ME NewsWire]

The Ministry of Interior, represented by the Traffic Coordination Department, received a letter from the Ministry of Foreign Affairs in the country. The message states that the competent authorities in the sisterly Kingdom of Saudi Arabia have decided to ban non-Saudi buses that are more than 10 years old, from transporting passengers into the kingdom or through its territorial lands. The decision will be effective as of September 25th.

Brigadier Ghaith Hassan Al Zaabi, Director General, Traffic Coordination Department, Ministry of Interior, said that Saudi authorities have come up with new rules and regulations that must be met. According to these rules, buses transporting passengers into KSA must not be more than 10 years old; these measures aim to ensure the safety and comfort of passengers and other road users. Brigadier Al Zaabi urged bus owners to observe these new instructions issued by the Saudi authorities in order to avoid legal accountability.

He explained that the Traffic Coordination Department has instructed traffic and patrols departments and drivers and vehicles licensing departments across the country to inform bus owners of this new decision.

For more information about:

The Ministry of Interior, please click HERE

Abu Dhabi Police, please click HERE

Follow us and check our Social Media feeds on: YouTube, Facebook and Twitter

The Arabic-language text of this announcement is the official, authoritative version. Translations are provided as an accommodation only, and should be cross-referenced with the Arabic-language text, which is the only version of the text intended to have legal effect.

Contacts

The UAE Minister of Interior's General Secretariat, Tactical Affairs and Security Media Department
Abu Dhabi Police GHQ - Security Media
Chris Cron +971-(0)-50-987-1317
E-mail: cron.media@hotmail.com









Permalink: http://me-newswire.net/news/11133/en

شرطة أبوظبي تحتفل "بالإسراء والمعراج"

ابو ظبي، دولة الإمارات العربية المتحدة - يوم الإثنين 26 مايو 2014 [ME NewsWire]

احتفلت القيادة العامة لشرطة أبوظبي، صباح اليوم "الاثنين" بذكرى الإسراء والمعراج؛ حيث أقام قسم النشاط الثقافي والاجتماعي
بإدارة النوادي محاضرة دينية قدمها فضيلة الواعظ  برهان بازر باشي، من إدارة الشرطة المجتمعية، وذلك في مسرح نادي ضباط شرطة أبوظبي، بحضور عدد من الضباط والأفراد.
وقال  إن ليلة الإسراء والمعراج لها شأن عظيم في مسيرة الإسلام؛ فقد ظهر فيها التشريف الإلهي للنبي محمد صلى الله عليه وسلم، موضحاً المكانة العظيمة لبيت المقدس باعتباره مهبط الرسالات وقبلة الأنبياء ومسرى رسول الله صلى الله عليه وسلم ومعراجه إلى السماوات.
للمزيد من المعلومات عن:
وزارة الداخلية، الرجاء النقر هنا
شرطة أبوظبي، الرجاء النقر هنا
يمكنكم متابعتنا والاطلاع على آخر أخبارنا على مواقع التواصل الإجتماعي على: يوتيوب، فيسبوك، تويتر

Contacts


الأمانة العامة لمكتب سمو وزير داخلية دولة الإمارات العربية المتحدة، إدارة الشؤون الفنية والإعلام الأمني
القيادة العامة لشرطة أبوظبي - الإعلام ألأمني


الصحافة العربية:
شرف الدين الطاهر  00971503196353
نبيـل عويـدات 00971509992139
مجدي الكساب 00971506625470


تنسيق التغطيات الصحفية:
سمير خميس 00971508242353




Permalink: http://me-newswire.net/ar/news/11098/ar

عطر “Glowing” من “Jennifer Lopez”


دبي، دولة الإمارات العربية المتحدة - يوم الخَمِيس 29 مايو

منذ عشر سنوات، هناك امرأة تتّقد في روحها شعلة الطموح، واحتّل ألبومها وفيلمها وعطرها المرتبة الأولى.

ولغاية اليوم، ما زالت واحدة من أروع مواهب.

إنها ملكة تتربّع على عرش الفن، يجذب نجمها سطوع حشداً غفيراً من المعجبين الأوفياء.

أما أعمالها فتحتلّ المراتب الأولى في وسائل الإعلام بكافة أقطار العالم.

وها هي تتألّق وتفيض إثارة أكثر من أيّ وقت مضى.

العطر

ببشرتها، وحضورها وشاعريّتها، يغمرنا سنا نورها.

ينتمي عطر “Glowing” من Jlo إلى العائلة العطرية المستخلصة من الأزهار والأخشاب والعنبر، ويجسّد الوهج الذي يشعّ من “Jennifer” في أروع إطلالاتها؛ ببشرة مبلّلة ومثيرة تكتنفها روح عصرية.

تنبض النفحات العليا المتطايرة للعطر المستوحى من شمعتها المفضّلة بباقة منمّقة من الأزهار والفاكهة الحامضية التي تعكس شخصية “Jennifer” المشرقة، لتختتم العطر نفحات سفلى فاخرة تعبق بأريج المسك الدافئ وشذا الفانيلا ونسمة خشب الصندل، فتترك أثراً تطبعه الإثارة التي تميّز “Jennifer”.

النفحات العليا:  البرغموت، المندرين، ورق السرو

النفحات الوسطى: زهرة البرتقال، زنبق الوادي، زهرة الأكاسيا

النفحات السفلى: خشب الصندل، عنبر السلطان، فانيلا، زهرة الفيتيفر، الباتشولي، مسك الكشمير

القارورة والعبوّة

قارورة عطر جديدة ومشعّة...

استوحيت قارورة “Glowing” من “Jlo” من كريستال "باكارا" الرائع وخطوطه النقية، فجاء تصميمها أسطوانياً بسيطاً يتّسم بأوجه زجاجية عموديّة ومقطوعة قطعاً عميقاً. تشكّل خطوط الكريستال الخلفية المثالية لرقصة مبتكرة تؤدّيها الانعكاسات الضوئية. فحينما يُضغط البخّاخ، تشعّ القارورة بشكل رائع لمدّة ١٥ ثانية.

أمّا علبة “Glowing” من “Jlo” فهي من الكرتون ومصطبغة بلون فضّي لامع، تتخلّلها لمسة من اللون اللحمي من الجهات كافة. كما يضفي نمط النقش المحفور لشعار “Jlo” الجديد قواماً مزخرف الملمس على العبوّة، فيما تظهر صورة للقارورة المشعّة على الجهة الخلفية. اصطبغ شعار “Glowing” من “Jlo” بالأرجواني الغامق.

الحملة الإعلانية

صُوّرت لتُظهر “Jennifer” بأبهى حلة، واثقة بنفسها ومشعّة، فهي تفيض أنوثة وترفاً وجمالاً.

النجمة:         “Jennifer Lopez”

المصوّر:       "سولف ساندزبو"

المخرج المنفّذ:  "أوليفيي فان دورن"

مصفّف الشعر: "لورنزو مارتن"

خبيرة التجميل:  "ماري فيليبس"

منسّقا الأزياء:  "روب زانغاردي" و"ماريال هاين"

مصمّما القارورة: “Jennifer Lopez” بالتعاون مع "جون دينابولي" من شركة "كوتي بريستيج"

العطّارتان:      "كاليس بيكير" و"كارولين سابا" من دار العطور "جيفودان"

المجموعة

ماء العطر

        ٥،٢ أونصة سائلة/ ۷٥ ملل

        ۷،١ أونصة سائلة/ ٥٠ ملل  

لوشن الجسم

        ۷،٦ أونصة سائلة/ ٢٠٠ ملل

يتوفّر هذا المنتج لدى دبنهامز وفافافوم.

Contacts
سونيا عبد الباقي، منفذة علاقات عامة
 Sonia.abdulbaki@eurorscgme.com
www.eurorscgme.com
0097144556000









Permalink: http://me-newswire.net/ar/news/11134/ar
2014 [ME NewsWire]

بطولة الشرطة للبنتاثليون تختتم فعالياتها غداً بالعين


ابو ظبي، دولة الإمارات العربية المتحدة - يوم الثُّلَاثاء 27 مايو 2014 [ME NewsWire]
تحت رعاية الفريق سمو الشيخ سيف بن زايد آل نهيان، نائب رئيس مجلس الوزراء وزير الداخلية، تختتم  غداً  "الأربعاء"،  بطولة البنتاثليون رقم 17  التي  نظمها اتحاد الشرطة الرياضي في  نادي المعاقين  بالعين، ونادي  العين للفروسية والرماية والجلف، ومدرسة معاوية  في مدينة العين  .
وذكر المقدم عارف الريس، رئيس قسم الأنشطة الرياضية باتحاد الشرطة  الرياضي، أن البطولة  تشتمل على مسابقة للوثب الثلاثي ودفع الجلة والسباحة؛ فيما تقام غداً "الأربعاء"  مسابقة الجري لمسافة 3000 متر، ويشارك فيها خمسة فرق شرطية هي: شرطة أبوظبي ودبي والفجيرة وقيادة الدفاع المدني وقيادة قوات الأمن الخاصة، لافتاً  إلى أن بطولة  الشرطة للبنتاثليون تأخذ أهمية بالغة في جدول بطولات الاتحاد؛ لما لها من دور بارز في دعم المنتخبات الوطنية والفرق الشرطية في العديد من الألعاب التي تقام في إطار فعاليات التنافس الرياضي.
وأكد أن اتحاد الشرطة الرياضي، وانطلاقاً من حرص القيادة الشرطية، يسعى دائماً إلى تطوير الألعاب والبطولات الرياضية بما يتناسب والأهداف المرجوة على الجانب الرياضي.
 وقال إن البطولات الرياضية للشرطة تشهد تطوراً ملحوظاً على جميع الصعد، وأن اتحاد الشرطة يقف دائماً على نجاحات هذه البطولات التي يبرز من خلالها العديد من اللاعبين والفرق التي تسهم بشكل أو بآخر في تطوير الرياضة على المستوى الرياضي العام بالدولة، متمنياً أن تكون بطولة البنتاثليون السابعة عشرة إضافة فعلية على مستوى التنافس الشرطي نحو درع التفوق العام للموسم الحالي.
   وتهدف البطولة إلى  صقل مهارات وخبرات عناصر الشرطة، وربطهم بالمجتمع الرياضي بالإضافة إلى الترفيه عنهم، ورفع لياقتهم البدنية.
للمزيد من المعلومات عن:
وزارة الداخلية، الرجاء النقر هنا
شرطة أبوظبي، الرجاء النقر هنا
يمكنكم متابعتنا والاطلاع على آخر أخبارنا على مواقع التواصل الإجتماعي على: يوتيوب، فيسبوك، تويتر

Contacts


الأمانة العامة لمكتب سمو وزير داخلية دولة الإمارات العربية المتحدة، إدارة الشؤون الفنية والإعلام الأمني
القيادة العامة لشرطة أبوظبي - الإعلام ألأمني


الصحافة العربية:
شرف الدين الطاهر  00971503196353
نبيـل عويـدات 00971509992139
مجدي الكساب 00971506625470


تنسيق التغطيات الصحفية:
سمير خميس 00971508242353



Permalink: http://me-newswire.net/ar/news/11108/ar

Glowing by JLO

On counters October 2012

Dubai, United Arab Emirates - Thursday, May 29th 2014 [ME NewsWire]

Ten years ago, she was a woman with a burning ambition. She had a #1 album, #1 movie, and #1 fragrance.

Today, she remains one of the hottest talents of our time.A reigning diva, her star power commands legions of devoted followers.

She is on top of the charts. All over the media. All over the world.

She’s glowing hotter than ever.

GLOWING BY JENNIFER LOPEZ

Her skin, her presence, her sensuality. She glows. Glowing by JLo is a Floral Woody Amber that embodies the aura of Jennifer in her most flawless form: modern, sexy, wet skin. Inspired by her favorite candle, the fragrance opens with a sophisticated blend of florals and citrus fruits that reflect Jennifer’s bright persona, then a luxurious drydown of deep musk, vanilla, and sandalwood leave a trace of her signature sexiness.

TOP: Bergamot, Mandarin, Cypress

MID: Orange Flower, Muguet des Bois, Cassia Flower

DRY: Sandalwood, Amber Sultan, Vanilla, Vetiver, Patchouli, Cashmere Musk

New illuminating fragrance bottle…

A simple cylindrical shape with deep-cut vertical glass facets, the Glowing by JLo bottle was inspired by the beauty and the lines of Baccarat crystal. The crystal lines create the perfect backdrop for an innovative dance of reflective lights: When the atomizer is pressed, the bottle beautifully illuminates for 15 seconds.

The Glowing by JLo carton is a shiny silver box with hits of a nude wash of color on all sides. The blind debossing pattern of the new JLo logo brings texture to the carton and an image of the illuminated bottle appears on the back panel. The Glowing by JLo logo is stamped in a deep purple.

THE COLLECTION

Eau de Parfum

2.5 oz / 75 ml

1.7 oz / 50 ml

Product is available at Debenhams and Vavavoom.

Contacts

Sonia Abdul Baki Communication Executive

Sonia.abdulbaki@eurorscgme.com

eurorscgme.com

+971 4 455.6000









Permalink: http://www.me-newswire.net/news/11134/en

Police Pentathlon Championship Concludes Tomorrow in Al Ain


ABU DHABI, United Arab Emirates - Tuesday, May 27th 2014 [ME NewsWire]

Under the patronage of Lt. General HH Sheikh Saif bin Zayed Al Nahyan, Deputy Prime Minister and Minister of Interior the 17th Police Pentathlon Championship concludes tomorrow. It is noteworthy that the Championship is organized by the Police Sports Federation at the Disabled Club in Al Ain, the Equestrian, Shooting and Gulf Club in Al Ain and Muawiyah School in Al Ain.   Lieutenant Colonel Aref Ali Al Rais, Chief of the Sports Activities Section at the Police Sports Federation Department noted that the Championship includes long jump, shot put and swimming. “The running competition for 3000 meter will take place tomorrow, Wednesday, with the participation of 5 Police teams: Abu Dhabi Police, Dubai Police, Al Fujairah Police, the Directorate General of Civil Defense, and the Directorate General of Special Security Forces,” added Al Rais. Moreover, he pointed out that the Police Pentathlon Championship is a major event on the calendar of the Federation's championships schedule, for its important role in supporting national and police teams in the various tournaments held as part of the sports competition events.   He also noted that the Police Sports Federation, in pursuance of the police leadership’s directions, constantly seeks to develop sports games and championships in line with the desired sports-related goals.   Adding further, he emphasized that police sports championships are witnessing a significant development on all levels. He said that the Police Sports Federation keenly strives to ensure the success of such championships, which put under the spotlight top-achieving players and teams that help developing sports in the country. In conclusion, he expressed his hope that the 17th Police Pentathlon Championship will constitute an outstanding addition to police competition in the run-up to the General Excellence Shield for the current sports season.

For more information about:

The Ministry of Interior, please click HERE

Abu Dhabi Police, please click HERE

Follow us and check our Social Media feeds on: YouTube, Facebook and Twitter

The Arabic-language text of this announcement is the official, authoritative version. Translations are provided as an accommodation only, and should be cross-referenced with the Arabic-language text, which is the only version of the text intended to have legal effect.

Contacts

The UAE Minister of Interior's General Secretariat, Tactical Affairs and Security Media Department

Abu Dhabi Police GHQ - Security Media

Chris Cron +971-(0)-50-987-1317

E-mail: cron.media@hotmail.com









Permalink: http://me-newswire.net/news/11108/en

Abu Dhabi Police Celebrates Isra and Mi’raj

Abu Dhabi, United Arab Emirates - Monday, May 26th 2014 [ME NewsWire]

The Abu Dhabi Police General Headquarters commemorated the Isra and Mi’raj this morning. The Cultural and Social Activity Section at the Clubs Department organized a religious lecture on the occasion. The lecture was delivered by clergyman Burhan Barez Bashi from the Community Police Department. The commemoration took place at the Abu Dhabi Police Officers Club Theatre in the presence of a number of officers and individuals.

Clergyman Burhan Barez Bashi said that the Isra and Mi’raj have a great value in the history of Islam as it reflects the divine grace bestowed by Allah All Mighty on his messenger Prophet Mohammed Peace Be upon Him. He also explained the great status of Jerusalem as the place of divine messages, the place where messengers headed towards in their prayers, and the place where Prophet Mohammed ascended to the heaven in the journey of Isra and Mi’raj.

For more information about:

The Ministry of Interior, please click HERE

Abu Dhabi Police, please click HERE

Follow us and check our Social Media feeds on: YouTube, Facebook and Twitter

The Arabic-language text of this announcement is the official, authoritative version. Translations are provided as an accommodation only, and should be cross-referenced with the Arabic-language text, which is the only version of the text intended to have legal effect.

Contacts

The UAE Minister of Interior's General Secretariat, Tactical Affairs and Security Media Department

Abu Dhabi Police GHQ - Security Media

Chris Cron +971-(0)-50-987-1317

E-mail: cron.media@hotmail.com









Permalink: http://me-newswire.net/news/11098/en

SES Showcases Satellite Technology at Africa E-Learning Conference in Uganda

LUXEMBOURG & KAMPALA, Uganda. - Wednesday, May 28th 2014 [ME NewsWire]

(BUSINESS WIRE) SES (NYSE Paris:SESG) (LuxX:SESG) today announced the introduction of its latest satellite broadband technologies at the international eLearning Africa conference this week in Kampala, Uganda.

The SES affiliate SES Broadband Services, the Eichstätt-lngolstadt University in Germany and the Permanent Centre for Education of Uganda have partnered for an exclusive demonstration of a live streamed e-learning session and a new satellite Wi-Fi hot spot service.

The demonstrations will see Eichstätt-lngolstadt University in Munich connected live to Kampala via satellite to show the features of the virtual classroom through a satellite connection between teachers and pupils. SES Broadband Services will also launch its new Wi-Fi hot spot service.

“We are continuing to strengthen strategic partnerships with educational content and solution providers such as Teachers Media International (TMI) to offer unparalleled reach in African rural areas. The SES Broadband Services’ solution allows connectivity services at affordable prices, fast deployment and full coverage of large and dispersed areas,” said Patrick Biewer, Managing Director of SES Broadband Services. ”Other advantages are a low power consumption through solar powered equipment, and the ability to integrate creative learning and web-based tools.”

“The new Wi-Fi hot spot service could truly change the lives of African people who live in more rural areas allowing more flexible pricing models and service capabilities,” continues Biewer. “We are committed to helping economic and sustainable growth in developing regions by innovating constantly to bridge the digital divide.”

The eLearning Africa conference is taking place between 28 and 30 May in the Uganda capital Kampala. For more see: www.elearning-africa.com.

Follow us on:

Twitter: https://twitter.com/SES_Satellites

Facebook: https://www.facebook.com/SES.YourSatelliteCompany

YouTube: http://www.youtube.com/SESVideoChannel

Blog: http://en.ses.com/4243715/blog

SES Pictures are available under http://www.ses.com/4245221/library

About SES

SES is a world-leading satellite operator with a fleet of 55 geostationary satellites. The company provides satellite communications services to broadcasters, content and internet service providers, mobile and fixed network operators and business and governmental organisations worldwide.

SES stands for long-lasting business relationships, high-quality service and excellence in the broadcasting industry. The culturally diverse regional teams of SES are located around the globe and work closely with customers to meet their specific satellite bandwidth and service requirements.

SES (NYSE Paris:SESG) (LuxX:SESG) holds participations in Ciel in Canada and QuetzSat in Mexico, as well as a strategic participation in satellite infrastructure start-up O3b Networks. Further information under: www.ses.com.

Contacts

SES Communications

Markus Payer

Tel : +352 710 725 500

Markus.Payer@ses.com









Permalink: http://www.me-newswire.net/news/11123/en

Market-Dynamics Research Wins 2014 AQR Insight Award

A Model of Current Market Structure and an Alternative Design Wins the Annual $100,000 Prize for Unpublished Papers

GREENWICH, Conn. - Wednesday, May 28th 2014 [ME NewsWire]

(BUSINESS WIRE) AQR Capital Management, LLC today presented its third annual AQR Insight Award to Eric Budish, Ph.D., Peter Cramton, Ph.D., and John J. Shim for their path-breaking unpublished paper on market dynamics and market structure in a world of high-frequency trading.

In their paper, “The High-Frequency Trading Arms Race: Frequent Batch Auctions as a Market Design Response,” Budish, an Associate Professor of Economics at the University of Chicago; Cramton, a Professor of Economics at the University of Maryland, College Park; and Shim, a Chicago Ph.D. student, show how arbitrage between exchanges keeps relative prices in check, but also imposes a cost on liquidity providers when their limit orders become stale and are “picked off” before they are canceled.

The paper highlights some important costs and benefits of both continuous trading and discrete auctions in a stylized setting. While the model leaves out several aspects of the real world such as information asymmetry and competition between exchanges, effects that will also strongly influence which design would be best for investors, it does analyze one alternative market structure that addresses the narrow class of issues studied.

“As the authors would agree, it's an early model that omits some important aspects of the real world, but it is vital that we better understand different market structure solutions,” said AQR Founding Principal, David G. Kabiller. “While AQR does not endorse the authors’ conclusions, we do believe this paper is an important step to formalizing the study of alternative designs.”

The AQR Insight Award was introduced in 2011 to acknowledge and encourage academic research and recognize important and novel work on real issues facing institutional investors. This year’s winning paper takes an intelligent approach toward the modeling of critical issues about market efficiency and transaction costs — topics of great interest to all investors.

The winning paper was among five finalists that the AQR Insight Award Committee selected out of submissions from 26 countries. All five finalists presented their research in person at the AQR Exchange in Greenwich, Conn., on April 24.

The other finalists, awarded honorable mentions, were:


“Comomentum: Inferring Arbitrage Activity From Return Correlations”

Dong Lou, Ph.D., London School of Economics

Christopher Polk, Ph.D., London School of Economics


“Structural GARCH: The Volatility-Leverage Connection”

Robert Engle, Ph.D., NYU Stern School of Business

Emil Siriwardane, NYU Stern School of Business


“The Risk Premia Embedded in Index Options”

Torben G. Andersen, Ph.D., Kellogg School of Management, Northwestern University

Nicola Fusari, Ph.D., Johns Hopkins Carey Business School

Viktor Todorov, Ph.D., Kellogg School of Management, Northwestern University


“The Worst, the Best, Ignoring All the Rest: The Rank Effect and Trading Behavior”

Samuel M. Hartzmark, University of Southern California Marshall School of Business

To read the finalists papers or for more information about the AQR Insight Award, please visit www.aqr.com/insightaward.

About the AQR Insight Award

To honor and encourage applied innovation in academic research, the AQR Insight Award, sponsored by AQR Capital Management, LLC recognizes important, unpublished papers that provide the most significant new practical insights for tax-exempt institutional or taxable investor portfolios. As many as three papers share a $100,000 prize.

The deadline for submitting papers for consideration in the fourth annual AQR Insight Award competition is January 15, 2015.

About AQR

AQR is a global investment management firm built at the intersection of financial theory and practical application. We strive to deliver superior, long-term results for our clients by looking past market noise to identify and isolate what matters most, and by developing ideas that stand up to rigorous testing. Our focus on practical insights and analysis has made us leaders in alternative and traditional strategies since 1998.

As of April 1, 2014, AQR managed $105.1 billion*. The firm is based in Greenwich, Connecticut, with offices in Chicago, Los Angeles, London, Sydney and Bermuda.

* Includes assets of CNH Partners, LLC, an AQR affiliate

This is being provided solely for information purposes and does not constitute an offer or solicitation of an offer, or any advice or recommendation, to purchase securities or financial instruments, and may not be construed as such or serve as the basis of any investment decision.

Contacts

AQR Capital Management, LLC

Marge Wyrwas, 203-742-3608

Marge.Wyrwas@aqr.com









Permalink: http://me-newswire.net/news/11116/en

إيبندورف تعلن عن مجموعة المحولات الخاصة بأوعية التعقيم الجديدة بايوبلو 50 سي المعدة للاستخدام مرة واحدة


إنفيلد، كونيتيكت - يوم الثُّلَاثاء 27 مايو 2014 [ME NewsWire]

(بزنيس واير): تفخر "إيبندورف" بأن تعلن عن مجموعتها الجديدة من منتجات "بايوبلو 50 سي" من أطقم محولات أوعية التعقيم الجديدة المعدة للاستعمال مرة واحدة. تسمح أطقم أدوات المحولات المريحة باستخدام وعاء التعقيم سعة 40 ليتراً المعد للاستخدام مرة واحدة على أجهزة التحكم الخاصة بالموازين بجزء بسيط من التكلفة.

تستمر حافظة مجموعة أدوات محولات الأوعية "بايوبلو" بتأمين مستويات لا مثيل لها من المرونة للمستخدمين الباحثين عن الاستفادة القصوى من الإجراءات القائمة أثناء توظيف فوائد تقنية الاستخدام لمرة واحدة. وتتوفر مجموعة أدوات محولات الأوعية المستخدمة مرة واحدة "بايوبلو 50 سي" لـعلامات "أبليكون" و"سارتوريوس" (بي بلس فقط) وخط منتجات "إيبندورف" من "نيو برونزويك" من أنظمة زرع الخلايا القابلة للاستخدام في أجهزة التعقيم الموصدة.

اضغط هنا للمزيد من المعلومات

http://newbrunswick.eppendorf.com

newbrunswick@eppendorf.com

لمحة عن "إيبندورف"

تعتبر "إيبندورف" شركة رائدة في علم الحياة، تقوم بتطوير وبيع الأدوات والمواد الاستهلاكية وخدمات معالجة السوائل والعينات والخلايا في المختبرات حول العالم. يتضمن مجال منتجاتها الماصات وأنظمة الماصات الأوتوماتيكية والموزعات وآلات الطرد المركزي والخلاطات وأجهزة التحليل الطيفي وأجهزة تكبير الحمض النووي "دي إن إيه" بالإضافة إلى مجمدات الحرارة فائقة الانخفاض وأجهزة التخمير والمفاعلات الحيوية وحضانات ثاني أوكسيد الكربون والأجهزة الرجّاجة وأنظمة معالجة الخلايا. وتقوم المواد الاستهلاكية كرؤوس الماصات وأنابيب الاختبار وصفائح المعايرة الدقيقة والمفاعلات الحيوية المعدّة للاستعمال مرة واحدة، بتكملة طيف من أرقى المنتجات من أعلى جودة ممكنة.

تستخدم منتجات "إيبندورف في مختبرات الأبحاث الأكاديمية والتجارية، وفي الشركات من شركات المستحضرات الدوائية وشركات التكنولوجيا الحيوية بالإضافة إلى الصناعات الغذائية والكيميائية. كما أنها مصممة لخدمة مختبرات الأبحاث الطبية والتحليلات البيئية والأدلة الجنائية والمختبرات الصناعية التي تقوم بتحليل العمليات والإنتاج وضمان الجودة.

تأسست "إيبندورف" في هامبورغ، ألمانيا عام 1945 وتوظف ما يقارب من 2800 موظف حول العالم. تملك الشركة شركات فرعية في 25 دولة ويمثلها موزعون في كافة الأسواق الباقية.

"إيبندورف" و"بايوبلو" علامات تجارية مسجلة لصالح "إيبندورف إيه جي" ألمانيا. "نيو برونزويك" علامة تجارية قيد التسجيل لصالح "إيبندورف إيه جي" ألمانيا. "أبليكون" علامة تجارية مسجلة لصالح "أبليكون بي في" هولندا. "سارتوريوس" علامة تجارية مسجلة لصالح "سارتوريوس ستيديم بايوتيك" ألمانيا.

معرض الصور والوسائط المتعددة متوفر على الرابط التالي:

http://www.businesswire.com/cgi-bin/mmg.cgi?eid=50861440&lang=en

إنّ نصّ اللغة الأصلية لهذا البيان هو النسخة الرسمية المعتمدة. أمّا الترجمة فقد قدِمتْ للمساعدة فقط، ويجب الرجوع لنصّ اللغة الأصلية الذي يمثّل النسخة الوحيدة ذات التأثير القانوني.

Contacts

الاتصالات الصحفية

شركة "إيبندورف"

توماس أ. بيرك

1 860-253-6669

البريد الإلكتروني: burke.t@eppendorf.com

الموقع الإلكتروني: www.eppendorf.com









Permalink: http://www.me-newswire.net/ar/news/11102/ar

التحاق فوج من المستجدين بمدارس شرطة أبوظبي


ابو ظبي، دولة الإمارات العربية المتحدة - يوم الإثنين 26 مايو 2014 [ME NewsWire]
أعلن العقيد وليد سالم الشامسي، مدير إدارة مدارس الشرطة في شرطة أبوظبي، التحاق فوج  جديد من أبناء الوطن؛ وحماة الأمن، يضم 70 منتسباً  اليوم "الاثنين"،  بمقر الإدارة في مدينة سويحان، ضمن دورة الإعداد الأساسي لمستجدي الشرطة رقم 94 .
وذكر أن الدورة تعدّ واحدة من سلسلة الدورات التي يتم تزويد المنتسبين بها بكل ما يحتاجونه من المعارف والمهارات اللازمة؛ لتأهيلهم للعمل الشرطي؛ وذلك تجسيداً لاستراتيجية شرطة أبوظبي، في الاهتمام بصقل الكفاءات في ميدان العمل، والالتزام بمعاير التميز في أداء الخدمات  الشرطية والأمنية لشرائح المجتمع  كافة.
وأضاف: أن منتسبي الدورة سيخضعون بعد انتهاء مدتها البالغة 24 أسبوعاً إلى (فترة التجربة) في ميادين العمل في مختلف إدارات شرطة أبوظبي، للوقوف على مدى تطبيقهم لما تلقوه وقياس استيعابهم وتطور أدائهم من ناحية أخرى، وذلك وفقاً لأفضل الممارسات العالمية في مجال التأهيل.
وأكد حرص الإدارة على تعزيز فلسفتها التدريبية باعتماد المبادرات التي تسهم في الارتقاء بالعملية التدريبية مثل التعليم الإلكتروني؛ لافتاً  إلى أنه  تم  الانتهاء من اعتماد المناهج التعليمية لتسمح لاحقاً لخريجي دورات المستجدين باستكمال الساعات المعتمدة في دراساتهم العليا بالكليات والجامعات.
جدير بالذكر أن دورة المستجدين رقم 91 أنهت متطلبات التخرج، وسيتم إخضاعهم لفترة التجربة في الإدارات الشرطية التي تم توزيعهم عليها.
للمزيد من المعلومات عن:
وزارة الداخلية، الرجاء النقر هنا
شرطة أبوظبي، الرجاء النقر هنا
يمكنكم متابعتنا والاطلاع على آخر أخبارنا على مواقع التواصل الإجتماعي على: يوتيوب، فيسبوك، تويتر

Contacts


الأمانة العامة لمكتب سمو وزير داخلية دولة الإمارات العربية المتحدة، إدارة الشؤون الفنية والإعلام الأمني
القيادة العامة لشرطة أبوظبي - الإعلام ألأمني


الصحافة العربية:
شرف الدين الطاهر  00971503196353
نبيـل عويـدات 00971509992139
مجدي الكساب 00971506625470


تنسيق التغطيات الصحفية:
سمير خميس 00971508242353



Permalink: http://me-newswire.net/ar/news/11095/ar

dick clark Productions (dcp LLC) Annonce une Conférence Téléphonique sur le Troisième Trimestre de l’Exercice 2014

SANTA MONICA, Californie. - Jeudi 29 Mai 2014 [ME NewsWire]

(BUSINESS WIRE) dcp LLC a programmé aujourd’hui une conférence téléphonique pour discuter de ses résultats du troisième trimestre pour la période close le 31 mars 2014. Les résultats peuvent être examinés par les détenteurs de billets actuels sur le site Web IntraLinks dcp LLC Exchange.
Informations au sujet de la conférence téléphonique :
dcp LLC va tenir une conférence téléphonique pour discuter de ses résultats du troisième trimestre mardi 3 juin 2014, à 13 h 30 (heure de l’Est).
Les informations concernant l’accès à la conférence téléphonique seront fournies aux détenteurs de billets actuels sur le site Web IntraLinks dcp LLC Exchange, comme indiqué.
Si vous êtes un investisseur prospectif qui est un acheteur institutionnel qualifié selon la section 144A, un analyste en valeurs mobilières ou un teneur de marché, et si vous souhaitez participer à la conférence téléphonique, veuillez contacter notre fiduciaire au numéro ci-dessous.
À propos de dcp LLC
dick clark productions (dcp) est le plus important producteur et propriétaire d’événements télévisés. dcp a produit des programmes à grand succès éternels tels que les prix « American Music Awards », « Golden Globe Awards », « Academy of Country Music Awards », « Hollywood Film Awards », « Billboard Music Awards », ainsi que « Dick Clark’s New Year’s Rockin’ Eve with Ryan Seacrest ». dcp produit également des programmes de télévision hebdomadaires populaires, notamment « So You Think You Can Dance », et possède l’une des bibliothèques d’archives de divertissement les plus uniques et les plus extensives au monde avec plus de 55 ans des spectacles primés, programmes historiques, programmes spéciaux, performances et une programmation légendaire de dcp. En 2014, dcp va lancer « The PEOPLE MAGAZINE Awards » sur NBC et la coentreprise Keshet DCP va présenter en première la série de télévision hebdomadaire « Rising Star » sur ABC. Pour en savoir plus, visiter www.dickclark.com.
Le texte du communiqué issu d’une traduction ne doit d’aucune manière être considéré comme officiel. La seule version du communiqué qui fasse foi est celle du communiqué dans sa langue d’origine. La traduction devra toujours être confrontée au texte source, qui fera jurisprudence.

Contacts


Pour de plus amples informations, contactez notre fiduciaire :
The Bank of New York Mellon Trust Company
Alex Briffett, associé principal
(213) 630-6489
alex.briffett@bnymellon.com









Permalink: http://www.me-newswire.net/news/11114/fr

ديك كلارك برودكشنز تعلن عن الدعوة لمؤتمر هاتفي للربع الثالث من السنة المالية 2014

سانتا مونيكا، كاليفورنيا - يوم الأَرْبعاء 28 مايو 2014 [ME NewsWire]
(بزنيس واير): قررت اليوم شركة "ديك كلارك برودكشنز" ("دي سي بي") المحدودة إجراء مؤتمر عبر الهاتف لاستعراض نتائج الربع الثالث للفترة المنتهية في 31 مارس 2014. وتتوفر النتائج للمراجعة من قبل حاملي السندات الحاليين على الموقع الإلكتروني للتبادل الخاص بـ"دي سي بي" المحدودة والمقدم من "إنترالينكس".
معلومات عن المؤتمر الهاتفي:
ستجري شركة "دي سي بي" المحدودة مؤتمراً هاتفياً لمناقشة نتائج الربع الثالث يوم الثلاثاء الواقع في 3 يونيو 2014، الساعة الواحدة والنصف من بعد الظهر (بالتوقيت الشرقي).
وستتوافر معلومات الوصول إلى المؤتمر الهاتفي لحاملي السندات الحاليين على الموقع الإلكتروني للتبادل الخاص بـ"دي سي بي" المحدودة المقدم من قبل "إنترالينكس" كما ذكرنا سابقاً.
إن كنت مستثمراً مستقبلياً مؤهلاً بموجب الفقرة "144 أ" كمشترٍ مؤسسي أو محلل للأوراق المالية أو صانع في السوق، وترغب في المشاركة في هذا المؤتمر الهاتفي، يرجى الاتصال بوكيلنا على الرقم المذكور أدناه.
لمحة عن دي سي بي المحدودة
"ديك كلارك برودكشنز" ("دي سي بي") هي أكبر شركةٍ منتجةٍ ومالكةٍ للأحداث المتلفزة في العالم. تنتج "دي سي بي" أحداثاً خالدة مثل "جوائز الموسيقى الأمريكية" و"جوائز الجولدن جلوب" و"أكاديمي أوف كونتري ميوزيك أووردز" و"جوائز السينما في هوليوود" ("هوليوود فيلم أووردز") و"بيلبورد ميوزيك أووردز" و"ديك كلارك نيو ييرز إيف مع ريان سيكريست". وتنتج "دي سي بي" أيضاً برامج تلفزيونية أسبوعية، بما فيها "إن كنت تعتقد أنك تستطيع الرقص"، وتملك إحدى أكثر المكتبات الفريدة المؤرشفة والواسعة للترفيه في العالم مع أكثر من 55 عاماً من الخبرة في برامج عروض "دي سي بي" الحائزة على جوائز، وبرامجها التاريخية، والعروض الخاصة وعروض الأداء والبرامج الأسطورية. وستطلق شركة "دي سي بي" في عام 2014 وللمرة الأولى "جوائز مجلة بيبل" على قناة "إن بي سي"، وستعرض شركة "كيشت دي سي بي" المشتركة المسلسل التلفزيوني الأسبوعي "النجم الصاعد" على قناة "إيه بي سي". لمزيد من المعلومات، يرجى زيارة الموقع الإلكتروني التالي: www.dickclark.com.
إنّ نصّ اللغة الأصلية لهذا البيان هو النسخة الرسمية المعتمدة. أمّا الترجمة فقد قدِمتْ للمساعدة فقط، ويجب الرجوع لنصّ اللغة الأصلية الذي يمثّل النسخة الوحيدة ذات  التأثير القانوني.

Contacts


لمزيد من المعلومات، يرجى الاتصال بوكيلنا:
"بنك نيويورك ميلون تراست كومباني"
أليكس بريفيت
المعاون الأول
 (213) 630-6489
البريج الإلكتروني:  alex.briffett@bnymellon.com






Permalink: http://www.me-newswire.net/ar/news/11114/ar

dick clark productions (dcp LLC) Reports Third Quarter Fiscal 2014 Conference Call

SANTA MONICA, Calif. - Wednesday, May 28th 2014 [ME NewsWire]

(BUSINESS WIRE) dcp LLC today scheduled a conference call to review third quarter results for the period ended March 31, 2014. Results are available for current Note Holders review at IntraLinks dcp LLC Exchange website.

Conference Call Information:

dcp LLC will host a conference call to discuss the third quarter results on Tuesday, June 3, 2014, at 1:30 p.m. (ET).

The conference call access information will be available to current Note Holders on IntraLinks dcp LLC Exchange website as notified.

If you are a prospective investor who is a qualified section 144A institutional buyer, securities analyst or market maker and wish to participate in the conference call please contact our Trustee at the number noted below.

About dcp LLC

dick clark productions (dcp) is the world’s largest producer and proprietor of televised events. dcp produces perennial hits such as the “American Music Awards,” “Golden Globe Awards,” “Academy of Country Music Awards,” “Hollywood Film Awards,” “Billboard Music Awards,” and “Dick Clark’s New Year’s Rockin’ Eve with Ryan Seacrest.” dcp also produces popular weekly television programming, including “So You Think You Can Dance,” and owns one of the world’s most unique and extensive entertainment archive libraries with more than 55 years of dcp’s award-winning shows, historic programs, specials, performances and legendary programming. In 2014, dcp will debut “The PEOPLE MAGAZINE Awards” on NBC and joint venture Keshet DCP will premiere the weekly television series “Rising Star” on ABC. For additional information, visit www.dickclark.com.

Contacts

For further information, contact our Trustee:

The Bank of New York Mellon Trust Company

Alex Briffett, Senior Associate

(213) 630-6489

alex.briffett@bnymellon.com









Permalink: http://www.me-newswire.net/news/11114/en

كارتس للاتصالات الآمنة 2014


باريس - يوم الأَرْبعاء 28 مايو

"كارتس" للاتصالات الآمنة 2014

(بزنيس واير)— ينعقد معرض ومؤتمر "كارتس" للاتصالات الآمنة في  مركز "باري نور فيلبينت"  للمعارض بين الرابع والسادس من نوفمبر 2014. وسيجمع هذا اللقاء الدولي التاسع والعشرين لقطاع الأمن الرقمي والمخصص للدفع والتعرف على الهوية والتجوال، المهتمين من أنحاء العالم بالقطاع الذي يشهد تطوراً متواصلاً. وسيكون الموضوع الرئيسي لمؤتمر هذا العام "مستخدمون أثناء التنقل"، وستكون دولة الإمارات العربية المتحدة ضيفة الشرف خلال فعاليات هذا العام.

الحدث العالمي الرائد والشامل

يعتبر "كارتس" للاتصالات الآمنة، المعرض والمؤتمر الأهم في القطاع الذي يجمع المجموعة الأكثر شمولاً  في العالم من الحلول في مجال المدفوعات والتعرف على الهوية والتجوال.

وفي عام 2013، استقبل الحدث 450 عارضاً و20.077 زائر من 140 دولة.

"مستخدمون أثناء التنقل" هو الموضوع الرئيسي للدورة التاسعة والعشرين من هذا الحدث.

وفي عالم أصبح فيه الناس أكثر فأكثر تنقلاً والبنى التحتية أكثر إتصالاً، يعتبر تنقل المستخدمين النهائيين في يومنا هذا مسألة في غاية الأهمية بالنسبة للمواطنين والشركات والحكومات.

"مستخدمون أثناء التنقل" هو المحور الرئيسي لدورة هذا العام من معرض ومؤتمر "كارتس" للاتصالات الآمنة، وهو يسلّط الضوء على سعي هذه الدورة إلى أن تكون مكان التجمّع الدولي الأبرز للمهتمين من قطاع الأمن الرقمي الذين يخدمون المستخدم النهائي لمواكبة قطاع في تطور متواصل.

هذا وسيركّز هذا الموضوع على القضايا الأساسية الحالية على غرار التجوال الآمن بالكامل، وخدمات للحوسبة السحابية الآمنة، والإحصاءات الحيوية وحماية اليانات في مجتمع رقمي وحتى في مجال التجارة الذكية.

الإمارات العربية المتحدة – ضيفة الشرف في دورة عام 2014 وتأتي في طليعة الاتصال فائق التطور.

ستكون الإمارات العربية المتحدة محط الأنظار في العديد من الفعاليات التي سيشهدها "كارتس" للاتصالات الآمنة لعام 2014. وتعتبر الإمارات العربية المتحدة مركزاً حيوياً للتجارة العالمية وتتمتع بعدد من البنى التحتية الاستثنائية وتقدم إمكانيات هائلة لقطاع الأمن الرقمي.

وبالإضافة إلى ذلك، ستستضيف الإمارات العربية المتحدة معرض إكسبو 2020 العالمي في دبي والذي سيكون موضوعه الأساسي: "ربط العقول. بناء المستقبل". ويعتبر هذا المشروع في تناسق تام مع مسائل الاتصال للأفراد، والمجتمعات والأفكار ويقع في صلب النمو والاستدامة المستقبليين.

  وقالت إيزابيل ألفانو، مديرة المؤتمر في معرض تعليقها على هذا الأمر: :"يتوجب على المجتمع الدولي لكي يضمن تطوره المالي اليوم، أن يواجه تحديات أكثر تعقيداً وعلى درجة متزايدة من الترابط والاتصال". وأضافت في هذا السياق: "يعتبر مشروع الإمارات العربية المتحدة لمعرض إكسبو 2020 العالمي مثالاً عظيماً وسيسمح لنا بالترويج لمبادرات جديدة ضمن نطاق الدورة التاسعة والعشرين من معرض ‘كارتس’ للإتصالات الآمنة".

منصة فريدة

سيساهم معرض ومؤتمر "كارتس" للاتصالات الآمنة بين الرابع والسادس من نوفمبر المقبل في باريس بجمع المهتمين من المجتمع العالمي العاملين في مجال التكنولوجيا الذكية، وسيقدم مجموعة متنوعة فريدة من المنتجات والخدمات لكل سوق يحتاج إلى حلول آمنة للمدفوعات والتعرف على الهوية والتجوال.

ومن أجل تسهيل زيارة المعرض، تم تقسيم دورة 2014  بشكل إلى واضح إلى أربع مجالات منفصلة:

    البطاقات، التصنيع، التخصيص والخدمات:

من تصنيع البطاقات إلى الخدمات ذات الصلة

    الاستشارات والاختبارات: الاختبارات، والمصادقات والاستشارات
    
    التعرف على الهوية وحماية البيانات: التعرف على الهوية، والمصادقة عليها، الاستدلال الحيوي، حماية البيانات والتحكم في الوصول
    
    الدفع الجوال، المعالجة والشراء: الدفع الجوال، معالجة المعاملات ، الاستحواذ
    
    مساحة متعددة القطاعات: الشركات ذات النشاطات المتعددة

مجموعة استثنائية من الزوار العالميين:

من المتوقع أن يشهد المؤتمر حضور أكثر من 20 ألف زائر من 140 دولة يتوزعون على مجالات مختلفة من المالية، والتجزئة، والإدارة العامة، والأمن، والهوية والوصول، والاتصالات والنقل .

مؤتمرات مستقبلية التوجه وفرص للترابط

تشهد طرق الدفع تغييرات هامة وقد بدأت تظهر أنواع جديدة من شركات الدفع. نحن نعيش في عصر متعدد القنوات. ومن هنا أصبحت مهمة ضمان أمن الصفقات والمعاملات امراً أساسياً للغاية لضمان ثقة المستخدم. وفي الوقت نفسه، بدأت تهديدات جديدة بالظهور، ما يستوجب اتخاذ إجراءات تحكم جديدة. وأصبحت حماية البيانات مسألة حيوية بالنسبة لكل من المواطنين والشركات والحكومات.

وفي هذا السياق، ستستكشف المؤتمرات المخطط لها في معرض ومؤتمر "كارتس" للاتصالات الآمنة التوجهات الرئيسية للمستقبل في مجال الدفع، والأمن الرقمي، والتعرف على الهوية والتجوال.

وسيقوم أكثر من 180 متحدث ذو شأن من منظمات دولية بعرض خبراتهم ورؤيتهم للمستقبل بخصوص هذه المسائل. كما يلتقي صناع القرار الأساسيون من المصارف والمؤسسات المالية فضلاً عن لاعبين أساسيين في مجال خدمات الدفع والتجارة الإلكترونية على مدى الأيام الثلاثة لمناقشة هذه المسائل وتبادل الآراء. ومن المتوقع أن تجمع هذه اللقاءات نحو 1،700 شخص.

مواعيد وتواريخ أساسية:

    الإثنين في 3 نوفمبر 2014: حفل توزيع جوائز "سيسامز" الذي يشهد تكريم أحدث الابتكار في القطاع في كامل أنحاء سوق المستخدمين. وتعتبر هذه المسابقة الذائعة الصيت عالمياُ فرصة فريدة للمرشحين لعرض طاقتهم وأدائهم أمام المجتمع المتخصص في "كارتس" للاتصالات الآمنة.
    
    الثلاثاء في 4 نوفمبر 2014: قمة الاتصالات الآمنة. مؤتمر افتتاحي كبير مع قادة من كبرى الشركات في قطاع الأمن والمدفوعات.
    
    من الثلاثاء في الرابع من نوفمبر إلى الخميس في السادس من نوفمبر 2014: معرض تجاري يضم أكثر من 450 عارضاً من أكثر من 50 دولة.
    
    من الثلاثاء في الرابع من نوفمبر إلى الخميس في السادس من نوفمبر 2014: 120 مؤتمراً لاستكشاف أحدث التوجهات في مجالات التعرف على الهوية، والدفع والتجوال. تجدر الإشارة إلى 1،700 مشارك حضروا  في عام 2013 للاستماع إلى 180 متحدثاً (من بينهم 140 مديراً تنفيذياً) وتبادل الآراء معهم. ويزداد عدد المشاركين في هذه المؤتمرات بشكل مضطرد عام بعد عام.

هذا وسينعقد معرض ومؤتمر "كارتس" للاتصالات الآمنة لعام 2014 بمشاركة كل "داتاكارد"، و"جيمالتو"، و"إتش آي دي جلوبال"، و"إينجينيكو"، و"إن إكس بي"، و"أوبرتور تكنولوجيز"، و"بي أو أي تكنولوجيز"، و"إس تي مايكرو إلكترونيكس" و"فيريفون" والعديد غيرها وقد حجزت جميعها مساحات العرض الخاصة بها.

"كارتس" للاتصالات الآمنة

من 4 إلى 6 نوفمبر 2014

في  مركز "باري نور فيلبينت"  للمعارض

لمزيد من المعلومات الرجاء زيارة موقعنا الإلكتروني:

http://fr.cartes.com/Espace-Presse/Communiques-de-CARTES

 أوhttp://fr.cartes.com/

تنظم مجموعة "كوميكسبوزيوم"  فعاليات معرض ومؤتمر "كارتس" للاتصالات الآمنة.

تشارك مجموعة "كوميكسبوزيوم" وهي إحدى الشركات الأوروبية الرائدة في مجال تنظيم الفعاليات، في أكثر من 114 معرضاً للعموم والاختصاصيين وتغطي 17 قطاع اعمال. وهي ترحب كل عام بنحو 38 ألف عارض، ثلثهم من العارضين الدوليين  و3.5 مليون زائر ومن بينهم 400 ألف أجنبي. ويعمل لدى "كوميكسبوزيوم" أكثر من 350 موظفاً وهي تنظم خمساً من أكبر عشر فعاليات في فرنسا: المعرض الدولي للصناعات الغذائية (إس آي آيه إل) والمعرض الدولي للمواد والتقنيات الخاصة بقطاع الإنشاءات والبناء(إنترمات)، والمعرض الدولي للتغليف(أمبالاج)، والمعرض الدولي للإنتاج النباتى والحيوانى (سيما) ومعرض باريس "فوار دي باري".

إنّ نصّ اللغة الأصلية لهذا البيان هو النسخة الرسمية المعتمدة. أمّا الترجمة فقد قدِمتْ للمساعدة فقط، ويجب الرجوع لنصّ اللغة الأصلية الذي يمثّل النسخة الوحيدة ذات  التأثير القانوني. 

Contacts

الاستفسارات الإعلامية – وكالة "آر بي سي آيه"
فرانسيس فييفيه مايلبيو
البريد الالكتروني: F.Fievet-Mailhebiau@rpca.fr

كاتي بوب
هاتف:  00 81 30 42 1 33 + 
البريد الالكتروني: F.Fievet-Mailhebiau@rpca.fr







Permalink: http://me-newswire.net/ar/news/11121/ar
2014 [ME NewsWire]

CARTES Secure Connexions 2014


PARIS - Wednesday, May 28th 2014 [ME NewsWire]

CARTES Secure Connexions 2014

(BUSINESS WIRE)-- CARTES SECURE CONNEXIONS 2014 will take place at the Paris Nord Villepinte Exhibition Centre from 4th to 6th November 2014. This 29th international meeting of the digital security industry, devoted to payment, identification and mobility, will bring together the global community of a sector in constant evolution. The central theme for this year will be « Users on the move » and the event will welcome the United Arab Emirates as country of honour.

The comprehensive leading event worldwide

CARTES SECURE CONNEXIONS is the most important event in the industry bringing together the fullest range of solutions worldwide in terms of payment, identification and mobility.

In 2013, the event welcomed 450 exhibitors and 20,077 visitors from 140 countries.

« Users on the move », central theme for this 29th edition

In a world where people are increasingly more mobile and infrastructures increasingly more connected, end-user mobility is, today, a major issue for citizens, companies and governments.

The central theme of CARTES SECURE CONNEXIONS 2014, « Users on the move », illustrates this edition’s ambition to be the international meeting place for the digital security industry serving the end user, in tune with a sector in constant progression.

This theme will focus on current key issues, such as totally secure mobility, secure services for cloud computing, biometrics, data protection in a digital society and even smart commerce.

At the cutting edge of connectivity, country of honour 2014 - The United Arab Emirates

The United Arab Emirates will be in the spotlight for many events during CARTES SECURE CONNEXIONS 2014. The UAE is a dynamic hub for global trade with exceptional infrastructures and offers enormous potential for the digital security industry.

In addition, the UAE will host the 2020 Universal Exhibition in Dubai, for which the central theme will be « Connect minds. Build the future». This project is completely in phase with the connectivity issues for individuals, societies and ideas, and at the heart of future growth and sustainability.

« To ensure its financial development today, the international community has to address ever more complex and increasingly interconnected challenges», stresses Isabelle ALFANO, event director. « The UAE project for the Universal Exhibition is a great example and will enable us to promote new initiatives in the scope of this 29th edition of CARTES SECURE CONNEXIONS. ».

A unique platform

From 4th – 6th November next, CARTES SECURE CONNEXIONS will bring together, in Paris, the global community of smart technology players and will present a unique diversity of products and services for every market in need of solutions for secure payment, identification and mobility.

The 2014 edition will offer a clear segmentation of 5 distinct areas to facilitate visits:

    Card, Manufacturing, Personalization & Services: From the card manufacturing to linked services
    Consulting & Tests: Tests, Certification and consulting
    Identification & Data Protection: Identification, authentication, biometrics, data protection and access control
    Mobile Payment, Processing & Purchasing: Mobile payment, processing transactions, acquisitions
    Multi-sector Area: Companies with multiple activities

An exceptional pool of international visitors

More than 20,000 attendees from the fields of finance, retail, public administration, security, identity and access, telecommunications and transport, coming from over 140 countries are expected to attend.

Future-oriented Conferences, opportunities for connections

Payment methods are changing; new types of payment companies are appearing. The multichannel era is progressing. Guaranteeing transaction security is becoming absolutely key to ensure user confidence. At the same time, there are new threats calling for new control measures. Data protection has become a critical question for citizens, companies and governments.

The conferences planned at CARTES SECURE CONNEXIONS 2014 will explore major trends for the future in terms of payment, digital security, identification and mobility.

More than 180 influential speakers from international organizations will present their experiences and visions for the future regarding these questions. During 3 days, key decision makers from banks, financial institutions, major players from payment services and e-commerce will meet together to discuss and exchange. Around 1,700 attendees are expected.

Key Diary Dates

    Monday 3rd November 2014: SESAMES award ceremony, rewarding the latest industry innovations across the entire user market. This globally recognized competition is a unique opportunity for candidates to demonstrate their energy and their performance to the professional community of CARTES SECURE CONNEXIONS.
    Tuesday 4th November 2014 : SECURE CONNEXIONS SUMMIT, Grand opening conference with leaders from the biggest companies in the security and payment sector.
    From Tuesday 4th to Thursday 6th November 2014: Trade exhibition with more than 450 exhibitors from over 50 countries.
    From Tuesday 4th to Thursday 6th November 2014: 120 conferences to explore the latest trends in the areas of identification, payment and mobility. In 2013, about 1,700 participants came to listen and exchange with more than 180 speakers (of which 140 CEOs). The number of participants at these conferences is growing annually.

DATACARD, GEMALTO, HID GLOBAL, INGENICO, NXP, OBERTHUR TECHNOLOGIES, POWA TECHNOLOGIES, STMICROELECTRONICS and VERIFONE amongst others will attend CARTES SECURE CONNEXIONS 2014 and have reserved their exhibition spaces.

CARTES SECURE CONNEXIONS

From 4th to 6th November 2014 Paris-Nord Villepinte Exhibition Centre

For more information, please visit our webiste: http://fr.cartes.com/Espace-Presse/Communiques-de-CARTES or http://fr.cartes.com/

CARTES SECURE CONNEXIONS is organized by COMEXPOSIUM. The group COMEXPOSIUM, one of the European leaders in event organization, is involved in 114 public and professional exhibitions, covering 17 activity sectors. Every year, it welcomes 38 000 exhibitors, of which 1/3 are international, and 3.5 million visitors of which 400 000 are foreign. With more than 350 employees, COMEXPOSIUM organizes five of the ten biggest French events: SIAL, Intermat, EMBALLAGE, SIMA, Foire de Paris.

Contacts
Press Contact – Agence RPCA
Francis Fievet-Mailhebiau – F.Fievet-Mailhebiau@rpca.fr
Cathy Bubbe – c.bubbe@rpca.fr
Tel: +33 1 42 30 81 00









Permalink: http://me-newswire.net/news/11121/en